- Ble medlem
- 05.08.2003
- Antall liker
- 2.569
Ser ut som tradisjonell mat fra Kirkenær..
Mvh
JMK
Ser ut som tradisjonell mat fra Kirkenær..
Pøh, snadder er også mat
Synes det virket som en hyggelig liten plass………..selv om jeg selv ville blitt sprute gal av å bo der. For en liten svipptur velger jeg Torsby fremfor Charlottenberg og Strømstad 10 av 10 gangerTorsby pleier jeg og stoppe når jeg er på vei mot hjemstedet, det er ett rikligt tilbud med pizza/kebab restaurant og korv&hamburger i den hålaner nok ett grunnlag med så mye raggare og EPA traktorer
Man har ett typisk utseende der som Ronny&Raggenoe genuint svenskt finns det fortsatt
![]()
Ja jøss det er fint derSynes det virket som en hyggelig liten plass………..selv om jeg selv ville blitt sprute gal av å bo der. For en liten svipptur velger jeg Torsby fremfor Charlottenberg og Strømstad 10 av 10 ganger![]()
Nja...Jeg blir lett forelsket i slike store jinter som bor i Blåskogen. Det medfører selvfølgelig litt sjalusi fra den lokale Pelsdotten. Det er forsovet enkelt å betrygge ham med at han er the only one når han bjeffer henførende etter, Please don’t Judas me. Da smelter mitt hjerte, og jeg vil most certainly not Judas him!
Vis vedlegget 1209062
Vis vedlegget 1209063
Rart med heavy rock. Min greie i ungdommen var helst Uriah Heep og Deep Purple og til en viss grad Nazareth. Nå når jeg er blitt et stykke eldre og skjønner greien, er det bare Nazareth som gjelder. Greien med heavyrock på 70-tallet med Uriah Heep og Deep Purple var bare tull. Alle oppegående mennesker har i ettertid skjønt at disse to gruppene var gymsokker som på sin fordekte måte egentlig spilte progrock. Nazareth var de eneste som skjønte og kunne greien![]()
Og det er mer enn nok.Eneste jeg hørt av Nazareth, er at jeg hver julaften hører at Jesus var født der.![]()
Selve definisjonen på en kjerringknute?Har konkludert med at det lille suset jeg har fra platespilleren ikke handler om jording, men følsomhet på høyttalerne. En ting er sikkert, det handler jaffal ikke om kablingen!
Vis vedlegget 1206620
Laaaaang øltime med Naza i dag?Please don’t Judas me. Da smelter mitt hjerte, og jeg vil most certainly not Judas him!
Nazareth var de eneste som skjønte og kunne greien![]()
Hvilken type sopp var det du fant rundt hustuftene i Blåskogen caftein?Rart med heavy rock. Min greie i ungdommen var helst Uriah Heep og Deep Purple og til en viss grad Nazareth. Nå når jeg er blitt et stykke eldre og skjønner greien, er det bare Nazareth som gjelder. Greien med heavyrock på 70-tallet med Uriah Heep og Deep Purple var bare tull. Alle oppegående mennesker har i ettertid skjønt at disse to gruppene var gymsokker som på sin fordekte måte egentlig spilte progrock. Nazareth var de eneste som skjønte og kunne greien![]()
Veldig vanlig å hevde at Jesus er født i Betlehem?Eneste jeg hørt av Nazareth, er at jeg hver julaften hører at Jesus var født der.![]()
Ikke bland meg oppi dette.Hvilken type sopp var det du fant rundt hustuftene i Blåskogen caftein?
Det gav noen særdeles voldsomme hallusinasjoner ser jeg av dine skriverier.
Her anklager du bl.a. DP for å ha spilt fordekt progrock, og sammenligner dem med gymsokkerMAKAN!
Hvor finner man progdelen på skivene "In Rock, Machine Head, Fireball, Made in Japan og Who Do We Think We Are?"
Vennligst forklar om de kunne være så senil.
"Shame on you!"
Enig. De er/var et knakande godt progbandNja...
DP ruler.
Mvh
Hmmm, store avstander der nord hos deg, så Betlehem eller Nazareth blir vel litt same same. Jeg antar også det er helt ubetydelig om man er født i Tromsø eller HartaEneste jeg hørt av Nazareth, er at jeg hver julaften hører at Jesus var født der.![]()
Pøh, alle rockeband hvor medlemmene synes de er hysterisk flinke på sine respektive instrumenter, ender på mange låter opp med å høres ut som et progband mellom vokalinnslagene. Gammel DP er ikke et hederlig unntak, men for all del, de surret seg ikke helt bort i natten slik som mange andre progbandHvilken type sopp var det du fant rundt hustuftene i Blåskogen caftein?
Det gav noen særdeles voldsomme hallusinasjoner ser jeg av dine skriverier.
Her anklager du bl.a. DP for å ha spilt fordekt progrock, og sammenligner dem med gymsokkerMAKAN!
Hvor finner man progdelen på skivene "In Rock, Machine Head, Fireball, Made in Japan og Who Do We Think We Are?"
Vennligst forklar om de kunne være så senil.
"Shame on you!"
Ja, den var stygg den der, men skal ta meg et alvorsord med presten vår. (Det var nå uansett litt ulogisk at de skulle ta bandnavnet etter ungdomsskolen til Jesus.) Men skal ikke plage tråden mer med dette og blotte mine begrensede kunnskaper om både kristendom og kristenrock ytterligere.Hmmm, store avstander der nord hos deg, så Betlehem eller Nazareth blir vel litt same same. Jeg antar også det er helt ubetydelig om man er født i Tromsø eller Harta![]()
Så seriøst trenger det ikke være.Ja, den var stygg den der, men skal ta meg et alvorsord med presten vår. (Det var nå uansett litt ulogisk at de skulle ta bandnavnet etter ungdomsskolen til Jesus.) Men skal ikke plage tråden mer med dette og blotte mine begrensede kunnskaper om både kristendom og kristenrock ytterligere.![]()