Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    22.720
    Sted
    Langesund
    Hvis noen på østlandet tror at dagens drittvær beror på et tilfeldig lavtrykk, kan jeg opplyse om at grunnen nok heller handler om at jeg er ankommet og forsøker å drikke en utepils.
    Skulle du sett, regn i Langesund også. Det er ikke ofte, og jeg prøver å innbille meg at jeg bor på Sørlandet

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    93.119
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Skulle du sett, regn i Langesund også. Det er ikke ofte, og jeg prøver å innbille meg at jeg bor på Sørlandet
    Har nå logget meg av yr.no og satser på at jeg da sklir under radaren, og det er tilbake til sedvanlig østlandsvær fra i morgen 😆

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    12.908
    Torget vurderinger
    2
    Har nå logget meg av yr.no og satser på at jeg da sklir under radaren, og det er tilbake til sedvanlig østlandsvær fra i morgen 😆
    Hm... Wettre Bryggeri ligger i Asker, men det ser mest ut til at du er i Sandefjord, eller noe sånt?
    Men vær bare rolig, godværet vender tilbake. Selv kom vi seilende rett foran drittværet, vi holdt det bak oss hele veien fra Göteborg inn til havna i Asker i går....
    Sånn ellers har du selvsagt bommet med nøyaktig 1 uke; Notodden blues festival for modne herrer avholdes fra og med torsdag, til og med søndag. Da er det fint vær. Alltid.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    93.119
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Hm... Wettre Bryggeri ligger i Asker, men det ser mest ut til at du er i Sandefjord, eller noe sånt?
    Men vær bare rolig, godværet vender tilbake. Selv kom vi seilende rett foran drittværet, vi holdt det bak oss hele veien fra Göteborg inn til havna i Asker i går....
    Sånn ellers har du selvsagt bommet med nøyaktig 1 uke; Notodden blues festival for modne herrer avholdes fra og med torsdag, til og med søndag. Da er det fint vær. Alltid.
    Dere har jaggu meg vært en stund på tur. Må med skam melde at jeg i år ikke har fulgt med på bloggen 😔
    Fortøyningsplassen i dag er Sundvolden før vi i morgen drar videre til landet som i gamle dager fostret idrettsfolk og lagde anstendige biler. Hva de bedriver med kvalitet der borte nå er mer enn usikkert, men så lenge de har billig snus skal jeg nok late høflig som jeg forstår hva de sier 😆
    Hadde vært gøyalt å debutere på Notodden, men på torsdag kurser den modne kvinnen og overmodne herren mot den mondene og trygge siden av fjellene 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    93.119
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Avgang Sundvolden i et deilig sommervær, og både vær og temperatur steg behagelig gjennom Østfold. Er det mulig tenkte vi!

Hvor lenge var Adam i Paradis. I det vi nærmet oss Torreby slott droppet temperaturen fire grader og været ble overskyet. Vi forsøkte likevel å holde humøret oppe, men det må innrømmes at vi ble stram i masken da vi registrerte at de ikke hadde rullet ut den røde løperen………

IMG_2654.jpeg

……….og glemt himmelen på sengen. Skammelig!

IMG_2656.jpeg

I et forsøk på å døyve skuffelsen tok vi hva de lokale bøndene kalte en promenade, og jeg fikk etter hvert lepjet i meg en ålreit øl og noe gamle greier fra Skotland. Det hjalp litt………

IMG_2657.jpeg

………..men det begynner sikkert snart å regne!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    93.119
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Blir det 18hull imorgen eller nøyer du deg med kun det 19🤔🙂
    Strålende vær her 5mil nord fra slottsadelen🌞
    Vis vedlegget 1212311
    Planen var naturligvis 18 hull og en lengre joggetur, men vi har akkurat bestilt en mer enn raus frokost, så det blir nok dessverre det nittende hullet og overspist tassing bort til bilen 😆

Jaggu meg lokale værforskjeller her borte i Knugen-land. Blir innetid med en treretter med assorterte viner på oss. Kunne vært verre 😆

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    22.720
    Sted
    Langesund
    Pøh, vi er på slotts og godsferie 😆
    Registrer forøvrig at du var for kjip for Wagyu forleden dag. Kanskje du får den billigere med en harrytur 😈🤪
    Og det kommer til å gå ende mer nedover, så havregrøt på vann blir vel høydepunkt snart for min del.

Roald

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Antall liker
    3.870
    Torget vurderinger
    1
    Pøh, vi er på slotts og godsferie 😆
    Registrer forøvrig at du var for kjip for Wagyu forleden dag. Kanskje du får den billigere med en harrytur 😈🤪

Jepp en ferieform alle fattige pensjonister nyter, er det femte ferietur hittil i år?

Og du har da vært med å spise biff med snekkeren før og vet at han kan konkurrere med kjøteren din i å trylle vekk mat fortest mulig så det handler kum om kost/nytte ikke kjiphet

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn