Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.477
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du er jo storfornøyd med lyden, men mitt ønske hadde jo vært at den dro lyden litt mer i retning, "tilstede" i grunntoneområdet. Handler vel kanskje om at jeg hører daglig på noe som kanskje er vel mye til stede i det området.
    Gratulerer med ny boks :)
    Pøh, det er jo bare å skaffe en rørforsterker, så piffer jeg opp grunntoneområdet, og har akkurat samme lyd som deg 🤪😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.477
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Klart den nye låter bedre. Noe annet hadde jo vært uhørt.
    Vet jo at du ikke tror det. Kan jo likevel være at den gir meg eierglede, bedre opplevelser og er verd prisen for meg. Hva vet jeg……eller for den saks skyld du. Kanskje like greit at du fortsetter å leke med vennene dine i streaming-tråden, istedenfor å indirekte disse meg når jeg er glad for å fått tak i en boks jeg har hatt lyst på en stund. Du er jo en hyggelig kar, så det er vel greit å avskrive det under kontoen for dårlig humor 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.477
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et par ting slår meg. Norges kanskje mest bereiste audiofil har nok gjort noen grundige tankeprosesser før anskaffelsen. Som en flott representant for de pensjonerte så er det klart at dette er et eldrevalg. Det handler kanskje ikke om hva som er nytt men hva som ikke er nytt.

Dette er vel 3dje Auralic så det er lett å kjenne apparatet igjen i tussmørket.

Brukeropplevelsen er vel nøyaktig lik med samme appstyring så man slipper å fornye den digitale kompetansen. Må ikke undervurderes!

Om det skal streames via wifi på dette nivået så er det mange andre flotte kandidater som kun tar kablet nett.

ertemodus av!

Er på 5te strake nattevakten så må leses i lys av dette. Tøft valg.

mvh Atle
    Hehe, mye rett her, men også noe som må rettes opp:
    Jeg er kanskje den mest bereiste audiofile på Foldnes 😆
    De sølvfargede knappene er blitt svarte så den er vanskeligere å se i tussmørket enn G1 😆
    Kjent app har selvfølgelig vært et pluss for en halvgæmlis 🥰
    Wifi har tidligere vært en forutsetning, men ikke i loftstuen, der er det trukket kabel fra ruteren i første etasje 😊

Kanskje det er riktig som damene sier; once you go black, you never turn back 😆

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.987
    Torget vurderinger
    1
    Koss deg masse i godstolen sammen den nye streamer og drit i hva som menes. Vi er bare jævla misunlige :LOL:
    Ha en strålende fin helg.

Mvh

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    19.021
    Sted
    Langesund
    Hehe, mye rett her, men også noe som må rettes opp:
    Jeg er kanskje den mest bereiste audiofile på Foldnes 😆
    De sølvfargede knappene er blitt svarte så den er vanskeligere å se i tussmørket enn G1 😆
    Kjent app har selvfølgelig vært et pluss for en halvgæmlis 🥰
    Wifi har tidligere vært en forutsetning, men ikke i loftstuen, der er det trukket kabel fra ruteren i første etasje 😊

Du er musikkinteressert, bereist og nysgjerrig og det kommer fram ved valg av lyd. En del ganger i München og bosted rett i nærheten av en liten hifi-sjappe noen år.
    Blir fornuftige preferanser av slikt. Oss to i mellom - ingen bokser låter likt, så får andre mene hva de vil

Sist redigert:

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    2.858
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    😆 😆 😆
    Den hadde jeg ikke hørt men satt godt🤣
    Til lykke med et skikkelig produkt👍:) Bit perfect + 1,3 kilo ekstra tryllestøv blir bra. Ser ut som en massiv streamer. Fram med cigaren 🥳

1753464869247.png

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.477
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Eller hvorfor gjorde han ikke det, er jo mye enklere enn å slenge inn 6 stk 15" og 8 stk 24" for å få samme lyd som deg :unsure:
    Nå tror jeg du tar feil og bør tenke deg om, Roald, det kan jo umulig være enklere å gjør det på den måten 🤔😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn