Forsovet litt bedre, men angående misjonering foretrekker jeg Jehovas Vitner på døren fremfor disse greiene her!Misjonere litt jeg og![]()
Forsovet litt bedre, men angående misjonering foretrekker jeg Jehovas Vitner på døren fremfor disse greiene her!Misjonere litt jeg og![]()
Får til stadighet høre at jeg spiller "se maling tørker" musikk fra den kanten - sikkert noe galt med anlegget der borteEtter inspirasjon fra Blåskogen har jeg i dag byttet ut øltimen med en Farristime(r)……..dog med en nødvendig twist
Begynner å bli lenge siden jeg var navigatør på havet. Ikke mye som sitter igjen, men jeg lar meg irritere av at naboen til stadighet glemmer å slukke lanternene når han har fortøyd
Vis vedlegget 1172106
Ble tidligere i dag anbefalt Primus av, Makkintosken. Er nå syv låter ut i denne…….
Vis vedlegget 1172107
……Å FY FAEN, skjønner ikke at det er mulig å fungere noenlunde blant andre mennesker og samtidig like noe sånt sånt som dette
![]()
Hva var adressen din? Har noen kolleger som er lei å få døren slengt i fleisen, når de er på rundenForsovet litt bedre, men angående misjonering foretrekker jeg Jehovas Vitner på døren fremfor disse greiene her!
Tror anlegget er bra. Vi snakker nok heller om en litt kilen diagnoseFår til stadighet høre at jeg spiller "se maling tørker" musikk fra den kanten - sikkert noe galt med anlegget der borte
Er ikke en eneste her inne uten en form for diagnose.Tror anlegget er bra. Vi snakker nok heller om en litt kilen diagnose![]()
Hehehehe...den der jo ikke så gal hva Primus angår.Ble tidligere i dag anbefalt Primus av, Makkintosken. Er nå syv låter ut i denne…….
Vis vedlegget 1172107
……Å FY FAEN, skjønner ikke at det er mulig å fungere noenlunde blant andre mennesker og samtidig like noe sånt sånt som dette
![]()
Rabadamtimtim...hvor er jeg når jeg trenger megEr ikke en eneste her inne uten en form for diagnose.
Unødvendig, alle vet at hvitvin er for pusekatter som er redd for vekten, mens rødvin er vin for ekte mannfolkHar du målt om det er forskjell på rød og hvit vin?
Black Keys er et godt forslag for morgendagen. Den er også approbert av Dr. Karmana, så det burde være en sikker vinnerHehehehe...den der jo ikke så gal hva Primus angår.
Prøv albumet "Pork Soda" hehehe...så er du vaksinert for all fremtid
Selv jeg sliter med dette albumet, og vil mye heller hør på låta "Halleluwha" fra Cans Tago Mago album fra 1971.
Det er langt mer forståelig psykedelisk rock. Meg om det!
Ha det "fælt" på Tenerife
Sett på the Black Keys - Dropout Boogie for å rense ørene min venn![]()
Har du målt om det er forskjell på rød og hvit vin?
Hehe, etter å ha lyttet litt må jeg innrømme jeg trodde du kødda da du anbefalte Primus for meg. Underbygger vel hva du skriverSkal ikke misjonere. Men er faktisk litt overrasket, noe som beviser at man egentlig ikke kjenner hverandre bare fordi man utveksler ord på nettet.
Du prøvde da.![]()
Jeg ble mest nyskjerrig på hva Wyonna’s store, brune bever var jegDu får prøve deg på pophiten deres istedet
Og jeg som hadde tenkt å be deg en tur over i kveld? Passer ikke med rødvin til dette vet duUnødvendig, alle vet at hvitvin er for pusekatter som er redd for vekten, mens rødvin er vin for ekte mannfolk![]()
Eller som jeg fikk svar av min kollega fra Tromsø i nyttårs helga etter uværet, det er en grunn til att mannfolk gjord for dette klima burk i nordUnødvendig, alle vet at hvitvin er for pusekatter som er redd for vekten, mens rødvin er vin for ekte mannfolk![]()
Jada, jada, men de sofistikerte eierne av Foldnes Ø&B ville naturligvis etterspurt en Champagne fra de øvre luftlagOg jeg som hadde tenkt å be deg en tur over i kveld? Passer ikke med rødvin til dette vet du
Vis vedlegget 1172213
Mvh Olav E
Må med skam melde at her er ikke min svorsk tilstrekkelig til å nærme meg betydningenEller som jeg fikk svar av min kollega fra Tromsø i nyttårs helga etter uværet, det er en grunn til att mannfolk gjord for dette klima burk i nord![]()
Vi får reise ut til Langesund og hente en Bamblesjampis. Nyco og hjemmebrent er deres spesialitet.Jada, jada, men de sofistikerte eierne av Foldnes Ø&B ville naturligvis etterspurt en Champagne fra de øvre luftlag![]()