Du er litt seint ute gode mann, vi drikker pilsen inne i dagHvis noen på østlandet tror at dagens drittvær beror på et tilfeldig lavtrykk, kan jeg opplyse om at grunnen nok heller handler om at jeg er ankommet og forsøker å drikke en utepils.
gismo
Du er litt seint ute gode mann, vi drikker pilsen inne i dagHvis noen på østlandet tror at dagens drittvær beror på et tilfeldig lavtrykk, kan jeg opplyse om at grunnen nok heller handler om at jeg er ankommet og forsøker å drikke en utepils.
bra!Hvis noen på østlandet tror at dagens drittvær beror på et tilfeldig lavtrykk, kan jeg opplyse om at grunnen nok heller handler om at jeg er ankommet og forsøker å drikke en utepils.
Vi måtte også mygge. Kona mente frisk bris og regn var i overkant.Du er litt seint ute gode mann, vi drikker pilsen inne i dag
gismo
Skulle du sett, regn i Langesund også. Det er ikke ofte, og jeg prøver å innbille meg at jeg bor på SørlandetHvis noen på østlandet tror at dagens drittvær beror på et tilfeldig lavtrykk, kan jeg opplyse om at grunnen nok heller handler om at jeg er ankommet og forsøker å drikke en utepils.
Har nå logget meg av yr.no og satser på at jeg da sklir under radaren, og det er tilbake til sedvanlig østlandsvær fra i morgenSkulle du sett, regn i Langesund også. Det er ikke ofte, og jeg prøver å innbille meg at jeg bor på Sørlandet
Hm... Wettre Bryggeri ligger i Asker, men det ser mest ut til at du er i Sandefjord, eller noe sånt?Har nå logget meg av yr.no og satser på at jeg da sklir under radaren, og det er tilbake til sedvanlig østlandsvær fra i morgen![]()
Dere har jaggu meg vært en stund på tur. Må med skam melde at jeg i år ikke har fulgt med på bloggenHm... Wettre Bryggeri ligger i Asker, men det ser mest ut til at du er i Sandefjord, eller noe sånt?
Men vær bare rolig, godværet vender tilbake. Selv kom vi seilende rett foran drittværet, vi holdt det bak oss hele veien fra Göteborg inn til havna i Asker i går....
Sånn ellers har du selvsagt bommet med nøyaktig 1 uke; Notodden blues festival for modne herrer avholdes fra og med torsdag, til og med søndag. Da er det fint vær. Alltid.
Jeg sluttet å titulere meg som sjømann i 1984, og da var du kanskje kun et vellystig glimt i din fars øyeDu som er forhenværende sjømann @Karmana ,
hvor mye kjenner du deg igjenn i denne her sangen fra Øystein Sunde:
Sjømannen og Vannsenga?:
Er nok litt eldre enn det gitt..Jeg sluttet å titulere meg som sjømann i 1984, og da var du kanskje kun et vellystig glimt i din fars øye![]()
Forsøkte å være snill og smigre degEr nok litt eldre enn det gitt..![]()
Planen var naturligvis 18 hull og en lengre joggetur, men vi har akkurat bestilt en mer enn raus frokost, så det blir nok dessverre det nittende hullet og overspist tassing bort til bilenBlir det 18hull imorgen eller nøyer du deg med kun det 19
Strålende vær her 5mil nord fra slottsadelen
Vis vedlegget 1212311
Pøh, vi er på slotts og godsferieEr alle på harritur eller?
Og det kommer til å gå ende mer nedover, så havregrøt på vann blir vel høydepunkt snart for min del.Pøh, vi er på slotts og godsferie
Registrer forøvrig at du var for kjip for Wagyu forleden dag. Kanskje du får den billigere med en harrytur![]()
Pøh, vi er på slotts og godsferie
Registrer forøvrig at du var for kjip for Wagyu forleden dag. Kanskje du får den billigere med en harrytur![]()