VPI 9 vs. VPI 10,5i tonearme.

pierre

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2009
Antall liker
68
Jeg er på udkig efter en tonearm og er nok ved at have mig sporet ind på en VPI.

Men hvad er den største forskel mellem disse 2 og hvad kan jeg forvente lydmæssigt af forskelle.

Prisen er 1100,- og 1850,- euro for 9 & 10,5i.

Kom med jeres erfaringer med VPI arme og gerne disse 2 mod hinanden ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.858
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har ikkje studert 10.5 så inngåande, men har fått sett litt på gamle 10. Så brukar eg 9 sig til kvardags, med to armrør.
Mi erfaring er at begge er utmerka armar. 10.5 ser ut til å vere lettare å sette opp, og har sjølvsagt mindre vinkelfeil enn korte 9. På den andre sida valde eg 9 ut frå at eg ynskte å kunne gjere lynraske pickupskift. Ved å sette på eit komplett armrør kan dette gjerast på få sekund, om ein ikkje brukar antiskating (noko eg etter kvart brukar fast. Det vert rettare med "tradisjonell" antiskating er mi erfaring)

Eg trur nok at 10.5 er eit betre val om du berre skal ha ein pickup. Skal du veksle mellom fleire pickupar, vert dette eit økonomisk spørsmål. Armrøra til 9 sig er ganske rimelege, samanlikna med røra til dei lengre modellane.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , jeg har hatt både 9 std arm , og nå 10,5 i.

dog på to forskjellige spillere hhv scout og superscoutmaster-.

jeg liker vta justeringen på 10,5 i bedre , den sporer enda bedre også syntes jeg.

10,5 i trenger enten headshellweight om du bruker lett pu , eller pu er med effektiv masse på rundt 9 gr og oppover.

jeg har løst dette med argo i , ved å benytte vekta som festes mellom pu og headshell fra vpi , i tungsten , slik økes dermed massen foran , og loddinnstillingene blir riktige.

Jeg ville aldri byttet tibake til 9" jmw , men innser også at 9" armen har billigere armrør som arve er inne på , jeg klarer meg godt med en pu av gangen , i allefell i priskalssen jeg spiller i,. Jeg ville heller lagt tilsvarende mere penger i en dyrere pu, enn flere billige pu er og armrør , skjønt dette blir en ren disponerings-sak. Og selvsagt opp til den enhver enkelte.

Min arm er identisk som topp-armen på hrx , bortsett fra lengden på røret.

Mvh Espen

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.858
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ver obs på skilnaden mellom 9 sig og 9 standard. Sig er vesentleg betre til dei fleste pickupar. 10.5 er lettare å justere, og er nok totalt sett eit hakk betre også enn 9 sig. Men du må ha betre pickup enn ein DV10 eller 20 for å oppleve det....og eg veit ikkje når det vert "lønsamt" å skifte mellom 9 sig og 10.5. Eg har brukt ein Te Kaitora på 9 Sig med svært godt resultat, og det kunne vore artig å prøve løysinga med 10.5 også.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Audiophile-Arve skrev:
Ver obs på skilnaden mellom 9 sig og 9 standard. Sig er vesentleg betre til dei fleste pickupar. 10.5 er lettare å justere, og er nok totalt sett eit hakk betre også enn 9 sig. Men du må ha betre pickup enn ein DV10 eller 20 for å oppleve det....og eg veit ikkje når det vert "lønsamt" å skifte mellom 9 sig og 10.5. Eg har brukt ein Te Kaitora på 9 Sig med svært godt resultat, og det kunne vore artig å prøve løysinga med 10.5 også.
9 sig trives svært godt med en Lyra Skala, tror ikke det er noe tak på hvor god pu den liker å ha.

Topp Bunn