Vossajazz 2021 - sundag

Vossajazz_2021-Sundag (7 of 8).jpg


Siril Malmedal Hauge

Denne konserten gjekk klokka 12 på morgonen - ja eg kallar det morgon - i Osasalen på Ole Bull Akademiet. Det var eit slit å koma seg opp tidsnok til å rekka det. Midt på natta. Osasalen er relativt liten og intim, noko heilt anna enn t.d. Vossasalen på Park, og lyden får difor ein heilt annan karakter. Han vert nesten som heime; i samanlikning. Det er fantastisk å koma so nær utøvarane, eg sit rett framføre trommeslagar Henrik Lødøen og både høyrer og ser korleis han byggjer opp og varierer tromminga etter kvart undervegs i låtane, til kvar einaste melodi. Ein slik endring i nivå, intensitet eller dynamikk får ein sjeldan med seg på plate, der går alt på full guffe. Null dynamikk. I alle fall på populærmusikk. Som regel betre lyd på jazzinspelingar heldigvis.

Eg kjenner ikkje Siril og gruppa hennar frå før, difor valde eg ut denne konserten på morgonkvisten. Siril fortel at ho spelar frå siste plata si, i hovudsak, men og litt frå tidlegaste. Smilande syng ho blide låtar i klassisk stil - kan ein kalla det slik? - og medmusikantane let seg smitta. Stemninga er blid og avslappa, og vetle blonde Siril nærmast svever framføre mikrofonen, voggande og nesten dansande. Nydelige låtar dette, slentrande vakkert, eg vart so oppslukt at eg nesten....

Les heile sundagsrapporten fra Vossajazz 2021 i Audiophile.no

Vossajazz_2021-Sundag (2 of 8).jpg
 

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
988
Link til alle artikler
409
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

  • 2
Classics-serien til Estelon er den desidert mest omfangsrike serien, der vi finner de aller fleste modellene. Og toppmodellen i Classics-serien har nettopp fått en Signature Edition med svært...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

  • 0
På nytt har det gått alt for lang tid siden forrige platesmaking. Og atter en gang lover jeg at det ikke skal bli like lang tid til neste korsvei. I mellomtiden kan dere kose dere med et helnorsk...
Fortsett
Audiophile.no
Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

  • 2
I dag har Bowers & Wilkins lansert 3 Signature-modeller i 700 S3-serien. Det dreier seg om de to toppmodellene i henholdsvis stativ og gulvstående utførelse. Og i tillegg har de for første gang i...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2024 laurdag og sundag

Vossajazz 2024 laurdag og sundag

  • 0
Eg gjer Hanna Paulsberg sine ord etter Tingingsverket laurdag til mine: “Do you Want my job? Do you want the hassle? Nei, det vil du neppe, men no er jobben gjort: Resten av Vossajazz 2024...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

TEST: B&W 606 S3 – et fyrtårn i krevende farvann

  • 9
Bowers & Wilkins lanserte 600 S3 i fjor sommer, en serie som består av tre stereomodeller og en senterhøyttaler. Vi har hatt den største stativmodellen på en svært grundig test, og tar samtidig et...
Fortsett
Audiophile.no
Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

Oslo HiFi Show 2024 - Messerapport

  • 2
Forrige helg var det to interessante HiFi-arrangement i hovedstadsområdet. Vi snakker om Oslo HiFi Show 2024 i Asker, og VårPuls 2024 hos Oslo Hifi Center i Oslo sentrum. Audiophile.no avla Oslo...
Fortsett
Topp Bunn