Vollenweider!

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.299
Sted
Nøtterøy
Satt akkurat og hørte på Andreas Vollenweiders Cosmopoly fra 99. Makan til god lydgjengivelse tror jeg man skal lete lenge etter. For folk som ikke kjenner Vollenweider så godt så kan i alle fall på CDen Cosmopoly, musikken beskrives som en blanding av "Folk, New Age, Jazz og Klassisk" musikk. Med sitt harpespill og artister som bl.a Bobby McFerrin låter det mektig. Anbefales!

SvErD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
9
Sted
Bergen
Sjekk "Book of Roses" og. Kanon lyd og morsomme effekter.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.299
Sted
Nøtterøy
 Enig med deg i at Book of Roses også er meget bra.
Vollenweider kommer med ny CD nå i høst. "Vox"

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.299
Sted
Nøtterøy
Den nye CDen til Andreas Vollenweider:" Vox", har endelig kommet i hus. Her er det 53 minutter med ståpels. Om mulig enda bedre enn " Cosmopoly " fra 99.  Fantastisk bra musikalsk og lydmessig.

T

Thomas1

Gjest
Godt å høre at jeg ikke er alene om å like Vollenweider. Satt å kikket etter innlegg om han her, OG SE HVA JEG FANT!!! Vollenweider er egentlig mest kjent for sine mange komposisjoner til ulike filmer. Book of roses er nok min favoritt, men når jeg skal prøve nye høytalere, tar jeg altid med Caverna Macika. 1.ste sporet pleier alltid å bunne høytalerene.

T

tst

Gjest
Jeg har akkurat kjøpt Storyteller som er CD og en DVD som har utrag fra forskjellige konserter og senest en dobbel DVD med konserter,videoer og dokumentarer som heter The Magical Journeys. Meget kule.

Topp Bunn