Bil, båt og motorsykkel Vise hensyn ved parkering?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.555
Sted
Sølvbyen
Parkerte for en tid tilbake riktig på et kjøpesenter i Hønefoss(jo,det finnes) . Ra...hølet som hadde stått ved siden av meg , kostet meg 19000,-. :mad:
Hva skjedde? 19.000,- i karrosseri/lakkskader høres omfattende ut til å være en parkeringsbulk eller ripe.

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Antall liker
754
Torget vurderinger
10
Parkerte for en tid tilbake riktig på et kjøpesenter i Hønefoss(jo,det finnes) . Ra...hølet som hadde stått ved siden av meg , kostet meg 19000,-. :mad:
Hva skjedde? 19.000,- i karrosseri/lakkskader høres omfattende ut til å være en parkeringsbulk eller ripe.
Oppskrapet og bulk: forskjerm , framdør , bakdør , bakskjerm og støtfanger bak . Hipp hurra ..

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.555
Sted
Sølvbyen
Kjipt. Har opplevd noe lignende selv med forrige bilen min, det var en lastebilsjåfør som hadde gnudd seg helt oppi den og krøllet hele bakpanelet rundt bakskjermen, tatt speilet, og ripet opp sidedøra. Forklaringen hans? Han hadde ikke sett bilen min. Heldigvis hadde jeg kasko, men bilen ble aldri som før igjen selv etter retting og lakkering. Sånne episoder dreper mye eierglede hvis man har en bil man er litt glad i.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.863
Torget vurderinger
4
Oppskrapet og bulk: forskjerm , framdør , bakdør , bakskjerm og støtfanger bak . Hipp hurra ..
Hele sia rasert og kun 19 lapper.
da har du fått det billig.
Men det var ikke det som var poenget....

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.150
Kjipt. Har opplevd noe lignende selv med forrige bilen min, det var en lastebilsjåfør som hadde gnudd seg helt oppi den og krøllet hele bakpanelet rundt bakskjermen, tatt speilet, og ripet opp sidedøra. Forklaringen hans? Han hadde ikke sett bilen min. Heldigvis hadde jeg kasko, men bilen ble aldri som før igjen selv etter retting og lakkering. Sånne episoder dreper mye eierglede hvis man har en bil man er litt glad i.
Ble litt nysgjerrig nå. Brukte du kaskoforsikringen når det var motpartens skyld?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.555
Sted
Sølvbyen
Ble litt nysgjerrig nå. Brukte du kaskoforsikringen når det var motpartens skyld?
Nei, det gjorde jeg jo ikke. Skrev feil. Hvis ikke jeg hadde fått tak i han som gjorde det, måtte jeg derimot ha tatt det på min egen kaskoforsikring.

Men jeg måtte faktisk legge ut egenandelen siden det var en utenlandsk sjåfør med utenlandsk forsikring, inntil mitt forsikringsselskap hadde fått oppgjør av lastebileierens selskap. Da fikk jeg tilbake de pengene, men syns det var helt elendig service av mitt forsikringsselskap siden jeg hadde skademelding med underskrift fra sjåføren og kopi av forsikringsbeviset hans.

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
17.555
Sted
Sølvbyen
Hele sia rasert og kun 19 lapper.
da har du fått det billig.
Men det var ikke det som var poenget....
Syns ikke det var billig akkurat, men jeg syns oppretterbransjen har tatt helt av med prisene sine.

Topp Bunn