Vinylabstinens! !!

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.918
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Som noen har fått med seg så har jeg hatt litt problemer med brumming på en argon tt2 og fikk beskjed av hifi Klubben at feilen lå i spiller'n og at jeg kunne få en ny. Jeg benyttet meg da av muligheten til å oppgradere litt. Eneste problemet var at pro-ject debut carbon dc måtte bestilles fra sentralager og det tok i dette tilfellet 8 dager. Tenkte at pytt pytt det skal jeg vel klare, men det er hardt! Savner lyden, kosen og mange av de ca 40-50 platene jeg har
20160506_175837.jpg
kjøpt siden nyttår. Blir ikke det samme med nuller og ett tall! Ibsen sitat:tomt! Hun er her ikke mer.

Sist redigert:

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Antall liker
407
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Tenk så koselig det blir å snurre igjennom de 40-50 platene, enda en gang med bedre lyd attpåtil :)

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.918
Sted
Torget vurderinger
1
He he. Skal ikke se bort fra at det fort kan bli noen nye ja. Har rundt 180 kjøpt inn fra tidlig 80 tall til i dag. Vinyl interessen fikk en renessanse i fjor med nye pickup og riia (for ikke å nevne forsterker og høyttalere ). Sola skinner, det er Lørdag, tror jammen jeg tar en tur innom retro vinyl sjappa og "bare ser litt" ;) hyggelig med tilbakemeldinger. I kveld blir det en tur til en kompis med operativ snurrer! God helg folkens :)

Sist redigert:

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Antall liker
514
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Ja hadde jeg bodd ikke så langt fra deg ,ville jeg lånt deg en Luxman PD375 uten og nøle ;-) .Holl ut, snart sitter du i god stolen og nyter platene igjen .;) Og lykketil med ny snurrer da.

MVH:Tønnes

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.918
Sted
Torget vurderinger
1
O'lykke!! Fått ny spiller i hus og endelig har abstinensen sluppet taket! ;) synes at jeg har fått en god forbedring, strammere og dypere bass mener jeg bestemt. Litt mer crispy og ro i lydbildet! Nå skal det snurres! ;)
20160511_211450.jpg

Topp Bunn