Ja, jeg har erfaring med denne. Har vasket ca. 300 plater.
Jeg synes vaskeren gjør en ok jobb, selvom ikke alle plater har blitt kvitt all peiskosen, så blir de "rene". Noen med fortsatt knitring etter én vask fikk redusert dette etter vask nr. 2. Enkelte ble helt støyfrie, andre ikke. Har ikke prøvd å vaske noen plate mer enn to ganger etterhverandre, så om ytterligere runder vil hjelpe, vet jeg ikke.
Min prosedyre har fortrinnsvis vært:
Først lett børsting med carbonbørste, så 3-4 runder i hver retning i spin-clean med sakte bevegelser. Deretter lett tørk med klut nr. 1, og deretter "fintørring" med neste klut, for så å la platene stå til de er helt tørre før de går i coveret.
Litt avhengig av hvor møkkete platene har vært, så har jeg skiftet væske og renset børstene mellom hver 10 - 25 plate (sånn omtrent). Jeg har da også skylt og tørket karet.
Så ja, jeg synes den gjør en ok jobb, men jeg har ingen erfaring med dyrere vaskere, som f.eks OkkiNokki - og hvorvidt det blir helt rene og knitterfrie plater av en runde i de. Aberet med spin-clean er at det er en helt manuell, drit kjedelig prosess.
Jeg bygger meg nå en ultralydvasker, da jeg ikke har sett på de dyrere væskebaserte vaskerne som noe alternativ til spin-clean.