Vinyl Special

Kontrapunkt

Bransjeaktør
Ble medlem
12.03.2009
Antall liker
1

Vinyl Adikt The Venue 26. APRIL KL 11:00

......................................................

Er du vinylavhengig? Eller interessert i å bli bedre kjent med det lengstlevende musikkformatet? Kom bli med oss for å feire LPen og lytte til den på Linns ikoniske Sondek LP12-spiller. Du vil oppdage det uovertrufne håndverket bak verdens beste platespiller.

Ta med deg yndlings-LPen din og hør hvordan vinyl låter på sitt aller beste.

Send oss en e-mail til: info (a) kontrapunkt.no og si fra at du kommer.

Med vennlig hilsen/Kind regards
Odd Rune Hegge

Welcome/Velkommen!

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.002
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Men Linn har en PU som heter Adikt og har hatt det i mange år, de har dessuten en navnegivingstradisjon som dreier rundt bokstaven k og litt aparte stavemåter. Så her er det du som ikke vet hva du snakker om Sven Klefstad, mens Kontrapunkt gjør..

Hadde ikke tenkt å kommentere dette, men når du syns poenget ditt er så godt at du måtte gjenta det, så ønsket du deg trolig respons?

Sist redigert:

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Gjentar gjerne min melding: Uttrykket "adikt" finnes ikke i det norske språk ! Det er vel gjerne de med svært
dårlige engelskkunnskaper som presterer en slik tøvete overskrift som denne fra Kontrapunkt. Mvh Sven Klefstad, Larvik
Vær nu ikke så ortografisk snerpete. Undertegnede er "vinyl addict":cool:. Edit: Så ikke postingen fra Burnt Island, da jeg skrev. Linn har trolig ortografien på sin side her.

mvh

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Men Linn har en PU som heter Adikt og har hatt det i mange år, de har dessuten en navnegivingstradisjon som dreier rundt bokstaven k og litt aparte stavemåter. Så her er det du som ikke vet hva du snakker om Sven Klefstad, mens Kontrapunkt gjør..

Hadde ikke tenkt å kommentere dette, men når du syns poenget ditt er så godt at du måtte gjenta det, så ønsket du deg trolig respons?
Beklager, men du har nok misoppfattet min lille melding. Skjønner jo at du ble så fornærmet. Hvis du leser min melding
en gang til skjønner du kanskje hva som var mitt poeng ??
Ny nomenklatur mao?

mvh

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.002
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Nei jeg ble ikke fornærmet, har ingenting med Kontrapunkt å gjøre, og eier intet Linn produkt (som Kontrapunkt forhandler). Jeg synes bare dobbelpostingen din er poengløs. Det er ikke begrensede engelskkunnskaper som får butikken til å kalle inn til "Vinyl Adikt the Venue". Trolig er kampanjen som dette er en del av unnfanget hos Linn i UK av mennesker som har engelsk som morsmål. Du får mene hva du vil om anglifisering av språket vårt men her syns jeg du bomma på blinken.

Forøvrig beklager jeg at jeg i det hele tatt postet i denne tråden da det har fint lite med Kontrapunkts arrangement å gjøre. Burde heller ha sendt deg en PM og latt butikken poste ifred.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Nei jeg ble ikke fornærmet, har ingenting med Kontrapunkt å gjøre, og eier intet Linn produkt (som Kontrapunkt forhandler). Jeg synes bare dobbelpostingen din er poengløs. Det er ikke begrensede engelskkunnskaper som får butikken til å kalle inn til "Vinyl Adikt the Venue". Trolig er kampanjen som dette er en del av unnfanget hos Linn i UK av mennesker som har engelsk som morsmål. Du får mene hva du vil om anglifisering av språket vårt men her syns jeg du bomma på blinken.

Forøvrig beklager jeg at jeg i det hele tatt postet i denne tråden da det har fint lite med Kontrapunkts arrangement å gjøre. Burde heller ha sendt deg en PM og latt butikken poste ifred.
Tiltredes.

mvh

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Ivor Tiefenbrun bruker konsekvent en K istedenfor C i navnene så det er helt naturlig at de kaller det Adikt.
Skulle gjerne vært der som en heldig Linn lp12 eier, men jeg har et anstrengt forhold til Oslo.

Topp Bunn