Vil ta fildelerne

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.253
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Dette kommer neppe til å bli implementert i Norge. Her er han på kollisjonskurs med EU som mener at RIAA og tilsvarende organisasjoner ikke skal få leke politi.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.501
Torget vurderinger
13
Han for ihvertfall mye å gjøre......, fins vel noen tusen som har lastet ned en mp3 fil i ny og ned.. :eek:

Lykke til sier bare jeg.

MVH Johnny

draapen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2007
Antall liker
9
Dette klarer han aldri...som nevnt i kommentarene så klarer han aldri å få fatt på bit torrent brukerene...

Han burde finne seg en skikkelig jobb...ikke en tullejobb

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis får sove dårlig om natten grunnet slike bounty hunters og platemafians capoer så kan man få en billig forsikring her:

http://btguard.com/ eller bruke usenet med SSL.

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Antall liker
2
Som en digresjon:
Har endel vinyl med klistremerket "hometaping is killing music" - platebransjen har holdt på lenge...ihvertfall siden kassetten...

Jeg kan imidlertid ta med mine HD'er med ca. 4 musikkfiler til mine nærmeste venner for deling. Ikke mulig å trace og plutselig har et enormt stor antall låter ca. 4 skiftet eier...uten at Tommy er orientert...dette kan jo samtidig skje/skjer i mange land...++

Fildeling kan skje gjennom nettverk, hva med kontaktene i linkedin...oa...det er jo mulig å spre musikk til en stor mengde mennesker via annet enn konkret fildeling...

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Synes at jeg leste at politiet manglet masse folk og at det i praksis nærmest er fritt fram med økonomisk kriminalitet. Det vil virke underlig om politiet nå plutselig skulle prioritere fildelingssaker. Og som nevnt fildeling kan finne helt nye veier. Det er plass til mye musikk på en 2TB Mybook eller andre type mobile disker og hvor trafikken ikke nødvendigvis belaster Telenors (vårt) nett.

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Jeg har lånt bort alle platene som jeg bare sitter med kopier av ;D
Skulle likt og se at de klarer å håndtere 10 personer som vet hva de holder på med, i løpet av et år ;)
Hadde jeg vært i en slik situasjon, at jeg hadde blitt etterforsket for dette, så skulle jeg da brukt unødvendig lang tid på sakene ;D
Jaggu skulle de jobba for penga sine ;D

Har de ikke noe bedre å bruke pengene og resursene sine på, så har de et alvorlig problem.!
Ser at mange deler mitt syn på den saken her inne ;)
Kjell

Topp Bunn