Vil dere ha nye tiltak/regler på HFS?

Vil dere ha nye tiltak/regler på HFS

• Ja!

Stemmer: 7 10.0%
  • Nei!

Stemmer: 63 90.0%

• Totalt antall stemmer
    70
  • Avstemningen er stengt .

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Ser at enkelte ikke fikk stemt, og at andre missforsto den forrige avstemmningen, så her kommer en mye enklere!

Har også bedt høvdingen om å forandre den andre til deres fordel, og evt. gjøre den mere forståelig!

Sist redigert:
G

Gjestemedlem

Gjest
... hmm. Hvorfor så utålmodig?

Hva med å vente til man har noe konkret å ta stilling til?

Å si ja eller nei, er jo litt tidlig før man vet hva man skal si ja eller nei til. Noen endringer kan jo være gode mens andre kan være svært så dårlige. En regel om at eventuelle vafler på et medlemsmøte må serveres med brunost ville jeg stemt for (så lenge det ikke er fra Tine da), men forandringer som kun introduseres for å beskytte dem som prøver å kjøpe og true seg til respekt ville vært ille og trist.

.. så det er jammen ikke godt å si hva man skal stemme på her heller.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Vi får se, men uansett så skulle vel denne tråden sett sånn ut i utgangspunktet:)

G

Gjestemedlem

Gjest
Gode greier. Så hvis vi en gang i fremtiden faktisk skulle behøve en avstemningetråd for et eller annet, så har vi her en fin mal.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.599
Torget vurderinger
12
... hmm. Hvorfor så utålmodig?

Hva med å vente til man har noe konkret å ta stilling til?

Å si ja eller nei, er jo litt tidlig før man vet hva man skal si ja eller nei til. Noen endringer kan jo være gode mens andre kan være svært så dårlige. En regel om at eventuelle vafler på et medlemsmøte må serveres med brunost ville jeg stemt for (så lenge det ikke er fra Tine da), men forandringer som kun introduseres for å beskytte dem som prøver å kjøpe og true seg til respekt ville vært ille og trist.

.. så det er jammen ikke godt å si hva man skal stemme på her heller.

Dette er ikke så vanskelig Gjestemedlem; her svarer du mer på om du prinsippielt ønsker nye tiltak/regler. Som kjent krever det frie marked stooor moral ......

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Den er i hvert fall mye bedre, enn den andre som ble lagt ut, men det gjenstår å se om medlemmene gidder/orker å stemme to ganger!

Burde vel ha bedt høvdingen om at han skulle ha slettet den forrige med en gang, og lagt ut denne, som cypervision påpekte ganske raskt!

Sist redigert:

MidFi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
68
Ganske ujevnt resultat så langt...

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Som sagt, som også mange andre påpekte, resultatet blir nok mye riktigere nå, og for all del, alle som vil skal så klart få lov å stemme, og si sin mening, men da må man kanskje gå igjennom tråden til roysen først...puhhhh!

Ser ut som høvdingen har fått et lite hint av medlemmene som har stemt så langt, og det er jo også det som er/var meningen med hele avstemmningen!

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Som sagt, som også mange andre påpekte, resultatet blir nok mye riktigere nå, og for all del, alle som vil skal så klart få lov å stemme, og si sin mening, men da må man kanskje gå igjennom tråden til roysen først...puhhhh!

Ser ut som høvdingen har fått et lite hint av medlemmene som har stemt så langt, og det er jo også det som er/var meningen med hele avstemmningen!
Jeg er helt med - hver gang!

Det er vel hemmelige valg - men la meg si det sånn: forandring fryder..... ikke! Eller: don't rock the boat. Eller hva som helst. Det ligger kan hende dypt rotfestet i den norske folkesjelen å stemme et rungende "nei!".

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Det ser ut som den ene som har gjort det til nå blir ganske alene, men takk for hyggelig svar så langt!

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.341
Nei til ja! Ja til nei!

edit:

For ordens skyld: Ja, jeg har stemt nei!

Sist redigert:
Ble medlem
30.04.2008
Antall liker
1.398
Det var i alle fall stor valgoppslutning. Det sier jo noe om at mange har tiltro til demokrati og medbestemmelse.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Det virker som mange vil bruke stemmen sin, og det er bra, men har vi egentlig blitt enige om å være uenige her inne på HFS?

En ny avstemmningstråd for fremtiden kanskje?

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Det var i alle fall stor valgoppslutning. Det sier jo noe om at mange har tiltro til demokrati og medbestemmelse.
Vi kan jo gjerne tro det, ja - men det er Høvdingen som bestemmer når det kommer til stykket......

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.748
Torget vurderinger
0
Det enkle er ofte det beste - svar avgitt :)

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Når/hvis denne avstemmningen når 84 stemmer (som den andre), så ber man høvdingen om å slette den andre avstemmningstråden!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.604
Torget vurderinger
24
Er vel forsåvidt ikke noe poeng/nødvendighet i å SLETTE denne tråden, mange gode punkter og frisk diskusjon å lære av til neste gang. Tross alt mange som har engasjert seg. Sletting bør begrense seg til personangrep og direkte ufinheter.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.594
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Sletting skjer ikke men noen tråder vurderes "stengt" av forskjellige grunner ved jevne mellomrom. Grunnen til at lite ønskes slettes fra mod team har Sluket (velkommen så mye skal du være) skissert over.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Den er grei, men den andre avstemmningstråden vil uansett bli stengt den 01-10-12, så det er vel ikke noe stort problem, men takk for informasjonen som man skal ta med seg, når man evt. henvender seg til dere neste gang!

Så også i ettertid at man kan forhåndsvise evt. kommende avstemmningstråder (som mange er så glad i her inne:rolleyes:)før man legger de ut, og skal prøve å bruke den funksjonen neste gang!

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Nesten 90 % vil ha HFS som det er i dag, men det er uansett 19 stykker som stemte i den andre avstemmningstråden, som ikke har valgt å stemme en gang til?

Det kan være mange årsaker til det, som f.eks. at den andre tråden var mye bedre, eller at man rett og slett ikke gadd å taste en gang til!

Det er uansett ingen tvil om hva medlemmene vil ha, og det spørs om ikke dette forumet forblir slik det er pr. i dag!

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kanskje 16 av dem savner 'vet ikke'- og mellomalternativet? Kanskje det er ganske mange som rett og slett ikke gidder å stemme enda en gang? Kanskje noen venter på det etterlyste forslaget til nye regler, så de kan uttale seg direkte om det?

Sist redigert av en moderator:

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Det kan nesten virke sånn, men det spørs om det kommer noen nye tiltak/regler i det hele tatt, og flertallet har jo uansett sagt hva de allerede vil ha:)

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Da er det 70 stk. som har stemt til nå, men det er plass til flere, ma
PLANETEROGSOL.jpg
nge flere

V

vredensgnag

Gjest
Planeter!

Jupiter har vært spesielt vakker og tydelig i det siste. Når jeg retter fugleteleskopet mitt mot Jupiter i øst om nettene kan jeg se fire av månene! (Og de ser man også med en grei kikkert. Luften er så klar nå og Jupiter så nær at det ble litt høystund å se disse månene for noen gjester som var innom.)

Jupiter har en helsikes masse måner, men fire er altså lette å se nå.

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.789
Planeter!

Jupiter har vært spesielt vakker og tydelig i det siste. Når jeg retter fugleteleskopet mitt mot Jupiter i øst om nettene kan jeg se fire av månene! (Og de ser man også med en grei kikkert. Luften er så klar nå og Jupiter så nær at det ble litt høystund å se disse månene for noen gjester som var innom.)

Jupiter har en helsikes masse måner, men fire er altså lette å se nå.
Haha vet hvad du mener ! :rolleyes:

Topp Bunn