Diverse Videokamera

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
12.382
Sted
Holmestrand
Relativt nyutdannet morfar.
Passet eksamensoppgava alene for første gang i dag.
Vi hadde en hyggelig og morsom dag som blant inkluderte noen hundre bilder og en videosekvens eller 2. Video var ikke et tema da barnets mor var barn, men har lyst til å filme litt nå.

Spørsmålet er: Hva kjøper man? Hva man ut med for et brukbart kamera?
Bruk som beskrevet ovenfor.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
voksne gutter har gjerne et budsjett, våte i blikket, stash i øyekroken. Hvor mange kronasjer? For 30K blir du semiproff nå idag, med trådløse mikrofonrigg osv........
Et tips, bruk 15-2000,- på et dedikert video-ettbenstativ. Da får du et snaisent stativ, med lett kulehode og utfellbare små bein i bånn. Tar deg en dag og bli vant til å ha noe under kamera, etter det ser du deg ikke tilbake.

Denne slenger med i bagasjerommet mitt;
Benro Videomonopod Alum. A38TDS2 Monopod med S2 Videohode - FotoVideo

rimelig og greit for den som ikke filmer timesvis hver dag.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.121
Torget vurderinger
2
Kjøpte nettop Panasonic HC-X920 fra Japan Foto for å forevige familiens bryllup. Koster mer enn det billigste på Elkjøp. Er er strålende fornøyd supre bilder og film også i innelys og om kvelden i mørkt lokale.Skulle bare funnet motlys knappen lltt før så så hadde jeg unngått noen mørke scener, nå solen var midt i søkeren. Men det var min egen nybegynnerfeil. Har sett resultatene av billig kamaraene til 2-4000. De fungerer dårlig i innelys,men greie med sola i ryggen ute. HC-X920 er verdt prisen på ca 6000 kr. Hva er vitsen å filme hvis ikke filmen blir bra?. Filmen skal gi varig glede årevis..

Topp Bunn