Verdi Ortofon MC30 Super?

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.943
Torget vurderinger
1
Eg har ein slik som eg ikkje bruker. Då eg kjøpte spelaren min for nokre år sidan fylgde han med, i tillegg til ein Koetsu. Han eg kjøpte av meinte han var brukt 3-400 timer. Då Koetsuen fall meir i smak hjå meg har eg ikkje spela noko på MC30en. Kva verdi kan ein tru ein slik ein har?

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.552
Torget vurderinger
1
Palmaris skrev:
Eg har ein slik som eg ikkje bruker. Då eg kjøpte spelaren min for nokre år sidan fylgde han med, i tillegg til ein Koetsu. Han eg kjøpte av meinte han var brukt 3-400 timer. Då Koetsuen fall meir i smak hjå meg har eg ikkje spela noko på MC30en. Kva verdi kan ein tru ein slik ein har?
Innbytteverdien på Ortofon er 25% av nypris (ca 4K-5K kr?). Du kan evt prøve deg med 30-40-50%, avhengig av hvor lang tid du ønsker å bruke på å få solgt den og hvor prutningsvillig du er. Selv vil jeg ikke kjøpe brukt PU til annet en marginalt over innbytteverdi, med mindre jeg er overbevist om at den er tilnærmet ny (<200 timer) og pent behandlet, da kan jeg vurdere omkring 50%.

mvh
KJ

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.943
Torget vurderinger
1
Ok. Takk for svar. Eventuelt kan eg kanskje prøva å byta han i ei overhaling og justering av LP12en min, eg har alle delene og ny arm ;D

Topp Bunn