Jeg har i alle fall ikke sett noe penere. ;D
Bassen er akkurat som den skal være. HAdde ikke vært så bra hvis den ble tynn i bassen. ;Dgismo skrev:Kan tildels være enig, men kanskje litt tung i bassen ;D ;D
gismo
Du "ofrer" deg sikkert. ;DJan_I skrev:Kan nok trenge litt "avstivning"![]()
Hvor i he...... fikk dere tak i det bildet av meg??!Spiralis skrev:Montro hva Kompo hadde sagt til oss nå?
ÅÅååhh, du er så jævla enspora altså...Jan_I skrev:lurer på hvorfor jeg tenker på:
" HARD ROCK " ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;DSteinar_Lund skrev:Plug and play? Å, jeg gir meg ende over.![]()
???orso skrev:Stemmer at det er Sound Lab i bakgrunnen ja.
Savner Kompo jeg. Virkelig!Spiralis skrev:Montro hva Kompo hadde sagt til oss nå?
Nydeligbaluba skrev:Formfullendt![]()
Komponenten burde komme tilbake og ta flere av dere ette ørene!emotikon skrev:Savner Kompo jeg. Virkelig!Spiralis skrev:Montro hva Kompo hadde sagt til oss nå?
Hun hadde helt sikkert kommet med en eminent oneliner.
Eller en lengere formaning.
Eller rett og slett lagt inn ett av sine nydelige blomsterbilder til oss..![]()
Ikke så veldig desverre. Håper det er bedre kvalitet over hifi-kompetansen.Spiralis skrev:Herregud vi er pubertale nå, men du verden så artig !! ;D ;D
Syntes wooferen ser bra ut jeg.... ;Dgismo skrev:Kan tildels være enig, men kanskje litt tung i bassen ;D ;D
gismo
eller skrevet noe pent om Israel. Kompo skriver alltid noe pent om Israel.emotikon skrev:Savner Kompo jeg. Virkelig!Spiralis skrev:Montro hva Kompo hadde sagt til oss nå?
Hun hadde helt sikkert kommet med en eminent oneliner.
Eller en lengere formaning.
Eller rett og slett lagt inn ett av sine nydelige blomsterbilder til oss..![]()