Trodde jeg hadde en smart løsning i å plassere platspilleren oppå forsterkeren (se bilde), men etter å ha lest manualen til denne forsterkeren så går det ikke, den trenger ventilasjon på 30 cm i høyden og 20 cm til sidene.
Leste også manualen til rørforsterkeren min. Der står det ikke noe om dette. Jeg er klar over at forsterkere trenger litt rom over seg, men var ikke klar over at ledig rom til begge sidene er like viktig.
Kan jeg ta sjangsen å plassere rørforsterkeren inni denne hyllen?
Rørforsterkeren har ca samme størrelse som den på bildet
Det blir ca 5 cm klaring til hver side (fra ytterste rør), og ca 11 cm klaring i høyden
Fornuften sier at dette ikke går, men da jeg har sett flere bilder fra andre med rørforsterkere plassert trangt inni rack'er så spør jeg alikevel..
Leste også manualen til rørforsterkeren min. Der står det ikke noe om dette. Jeg er klar over at forsterkere trenger litt rom over seg, men var ikke klar over at ledig rom til begge sidene er like viktig.
Kan jeg ta sjangsen å plassere rørforsterkeren inni denne hyllen?
Rørforsterkeren har ca samme størrelse som den på bildet
Det blir ca 5 cm klaring til hver side (fra ytterste rør), og ca 11 cm klaring i høyden
Fornuften sier at dette ikke går, men da jeg har sett flere bilder fra andre med rørforsterkere plassert trangt inni rack'er så spør jeg alikevel..
Vedlegg
-
128.4 KB Visninger: 405