Vaske plater i butikk?

Valfy

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2011
Antall liker
2.579
Torget vurderinger
30
Vurder å få vasket noen problemplater i butikk for å sjekke hvor effektivt det egentlig er. Dette er vel noe de fleste utsalgssted tilbyr?
Platekompaniet nedi gata har en Okki Nokki stående, men jeg glemmer alltid å spørre hva det koster..

Noen som aner om dette er vanlig, og hva det evt. koster?

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
33.450
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Det må vel finnes noen i distriktet ditt som er her inne og har en vasker som kan hjelpe! selv bor jeg nok for langt undan? blir vel i overkant dyr vasking isf:rolleyes:
Tipper det koster ett sted mellom 0-50kr?

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.646
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Platesjappa i Lillestrøm tar 25kr plata i ultralyd vasker. Ja butikken heter platesjappa.

espendo

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2016
Antall liker
1.421
Sted
Bærum
Vurder å få vasket noen problemplater i butikk for å sjekke hvor effektivt det egentlig er. Dette er vel noe de fleste utsalgssted tilbyr?
Platekompaniet nedi gata har en Okki Nokki stående, men jeg glemmer alltid å spørre hva det koster..

Noen som aner om dette er vanlig, og hva det evt. koster?
Hvor bor du?

Jeg fikk demonstrasjon hos Big Dipper i Oslo. Og nå eier jeg en Okki Nokki selv. Alt vaskes: gamle plater og splitter nye plater.

Valfy

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2011
Antall liker
2.579
Torget vurderinger
30
Det må vel finnes noen i distriktet ditt som er her inne og har en vasker som kan hjelpe! selv bor jeg nok for langt undan? blir vel i overkant dyr vasking isf:rolleyes:
Tipper det koster ett sted mellom 0-50kr?
Ja vi får se om noen snille sjeler melder seg her. :rolleyes:

Platesjappa i Lillestrøm tar 25kr plata i ultralyd vasker. Ja butikken heter platesjappa.
Det ekke gærnt! Men litt langt å reise..

Hvor bor du?

Jeg fikk demonstrasjon hos Big Dipper i Oslo. Og nå eier jeg en Okki Nokki selv. Alt vaskes: gamle plater og splitter nye plater.
Bor i Bergen. Du ble positivt overrasket av resultatet, altså?

espendo

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2016
Antall liker
1.421
Sted
Bærum
Å ja, sjekk også svaret i "Hvorfor trenger jeg platevasker"-tråden!

Kort fortalt: du ser deg ikke tilbake!

rellingsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.02.2014
Antall liker
266
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
1
+1 på å bare handle egen vasker! (Okki)
Effekten er utrolig, og skulle du av en eller annen grunn velge å kvitte deg med den tipper jeg di er veldig lettsolgte! Fulgte med lenge på brukten før jeg kjøpte min, men dukka aldri opp, så jeg kjøpte fra BigDipper. Kjempehandel!

Topp Bunn