OMF skrev:
Polkagris skrev:
OMF skrev:
Det som i mine øyne er mest skremmende med dette er politiske fillesaker og kommaer som hijabsaken faktisk får nærmere 10% av norske velgere til å skifte politisk standpunkt....
Ellers er det vel relativt åpenabrt at herr Kolberg er ute på stemmejakt....og det er jo lov.....
Mvh
OMF
Hvis du ikke ser hijab saken i et større perspektiv har du ikke skjønt mye.
Kan du da forklare meg hvorfor bortimot 10% av velgerne har skiftet politisk ståsted i løpet av den siste måneden..? Er det skjedd så store forandringer i det store perspektivet i denne perioden...?
Men det er jo ikke sikkert at jeg har skjønt så mye....
Mvh
OMF
Nei. Men hijabsaken er bare en begynnelse. Folk vil ikke at muslimer skal få gjennomslag for særkrav. En filleting i dag, kan fort
bli større ting som vil få konsekvenser for hvordan du og jeg kan leve og uttrykke oss i Norge. Bare le, de gjorde sikkert det i England også før de våknet opp med sharia-domstoler.
Dessuten er nok folk provosert av at Jens og Co. er så fullstending ute av takt med folkets syn på slike ting. Det gjør nok at mange nå sier de ville stemt Frp, men når valget kommer har de fleste feiget ut.
jeg er også helt uenig i at hijab er en filleting. Et hån mot kvinner og et symbol på den arabiske manns sykelige trang til å herske, dette skulle politikvinner i Norge i 2009 bære?