Å fanden så ikke detHan sier jo selv han ikke kjenner noen erfarne hififolk, slutt å pirke da![]()
Han kjenner jo ikke oss....
Å fanden så ikke detHan sier jo selv han ikke kjenner noen erfarne hififolk, slutt å pirke da![]()
Selv de mest konservative følger etter til slutt. Du kan jo se hva feks Stereophile skriver om Anthem STR forsterker med Anthem Room Correction på side 2 i denne testen. Stereophile går vel ofte for å være en av de «tyngre».Kjøp ett anlegg med gode komponenter og sørg for å behandle lytterommet akustisk, ferdig. Kjenner ingen erfarne hifi-interesserte eller anmeldere (i de «tyngre» bladene eller webbasert) som benytter noen form for DSP.
JP
Selv om en anmelder i Stereophile likte denne så betyr det ikke at alle konservative (?) følger etter. Jeg står for mine synspunkter og vei så får andre mene noe annet. Og velge DSP manipulasjon av signalet alt de vil. For all del.Selv de mest konservative følger etter til slutt. Du kan jo se hva feks Stereophile skriver om Anthem STR forsterker med Anthem Room Correction på side 2 i denne testen. Stereophile går vel ofte for å være en av de «tyngre».Kjøp ett anlegg med gode komponenter og sørg for å behandle lytterommet akustisk, ferdig. Kjenner ingen erfarne hifi-interesserte eller anmeldere (i de «tyngre» bladene eller webbasert) som benytter noen form for DSP.
JP
https://www.stereophile.com/content/anthem-electronics-str-da-integrated-amplifier
For all del, det at Stereophile har positive anmeldelser betyr ikke at alle andre er enige. Ordbruken min var ikke presis der. Det viser like vel at det er stadig bedre resultater med DSP (mye har tross alt skjedd i den digitale verden de siste 20 årene) og at flere ser verdien av det. Selvsagt fritt valg om man vil forsøke eller ikke. Jeg ble selv heller ikke frelst ved første forsøk - langt derifra.Selv om en anmelder i Stereophile likte denne så betyr det ikke at alle konservative (?) følger etter. Jeg står for mine synspunkter og vei så får andre mene noe annet. Og velge DSP manipulasjon av signalet alt de vil. For all del.Selv de mest konservative følger etter til slutt. Du kan jo se hva feks Stereophile skriver om Anthem STR forsterker med Anthem Room Correction på side 2 i denne testen. Stereophile går vel ofte for å være en av de «tyngre».Kjøp ett anlegg med gode komponenter og sørg for å behandle lytterommet akustisk, ferdig. Kjenner ingen erfarne hifi-interesserte eller anmeldere (i de «tyngre» bladene eller webbasert) som benytter noen form for DSP.
JP
https://www.stereophile.com/content/anthem-electronics-str-da-integrated-amplifier
JP