VALAB TF-1 MM / MC Phono Preamplifier

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.039
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ser unektelig greit ut- til en slik pris.
Men jeg stusser litt over at det er en velger for MC1 og MC2 i front men kun en inngang bak.....

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
emotikon skrev:
Ser unektelig greit ut- til en slik pris.
Men jeg stusser litt over at det er en velger for MC1 og MC2 i front men kun en inngang bak.....
Ja det slo meg også når en så på bildene ::)

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Fikk svar fra selger ang. dette med MC 1 og MC 2
Her er svaret jeg fikk: The MC1, MC2 is for selection amplification rate of this phono. MC1 for 55db, MC2 for 65db gain.

Lurer da på hva vendeknappene inne i denne boxen gjør?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Svarer på mtt eget innlegg, da jeg har fått svar fra leverandør. Her er svaret jeg fikk:
If the amplification rate and impedance setting on face panel is not enough for your MC cartridge, you can use internal dip switch to get more choice

Denne mm/mc riaaen begynner å bli veldig interesant. Er det noen som har eller skal bestille?

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.085
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Svarer på mtt eget innlegg, da jeg har fått svar fra leverandør. Her er svaret jeg fikk:
If the amplification rate and impedance setting on face panel is not enough for your MC cartridge, you can use internal dip switch to get more choice

Denne mm/mc riaaen begynner å bli veldig interesant. Er det noen som har eller skal bestille?

Jeg har også sett på denne å har bestemt meg for å prøve den,blir sikkert bestillt i løpet av noen få uker.
Må jo være et kupp til prisen

mvh

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
spennende, kom gjerne med bruks og lytteerfaring når du har fått den i hus

Mvh Jan I

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.085
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
spennende, kom gjerne med bruks og lytteerfaring når du har fått den i hus

Mvh Jan I
Det skal jeg Jan,men skal bruke MM pu på den så jeg får ikke prøvd alt av fungsjoner.
Virker som et bra produkt til en veldig hyggelig pris

mvh

Mala

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.03.2012
Antall liker
407
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
5
Denne har jeg såvidt kikket litt på! Har blitt noen spillere i løpet av året, og er litt lei av å bytte på min MF V-LPS Mk II. Kunne tenkt å prøve en annen og rimelig løsning, og trinnet i førstepost virker interessant :)

Topp Bunn