Utstilling av Vinylplatene

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
867
Lurer på om de rammene der er de samme som Audioroyal her i Trondheim har drevet å kjørt salg på.

Joda, jeg også har tenkt tanken, men synes kanskje at slike ting passer bedre på et gutterom eller lytterom enn midt i stua (joda, jeg begynner sikkert å bli gammel).

JLmorten

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.07.2006
Antall liker
143
torem skrev:
Lurer på om de rammene der er de samme som Audioroyal her i Trondheim har drevet å kjørt salg på.

Joda, jeg også har tenkt tanken, men synes kanskje at slike ting passer bedre på et gutterom eller lytterom enn midt i stua (joda, jeg begynner sikkert å bli gammel).
Gammale, nei aldri ;D ;D

Gutterom ::) ::) eg e singel så heile kåken e Gutterom 8) 8) 8)

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
74.806
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Du kan bruke sånne stativ til å sette pyntetallerkener eller fat i. Fåes antagelig på et glassmagasin f.eks.
Når det blir noen hundre lp`er så tar det jo litt plass på bordene, men du har jo kåken for deg sjøl så...
Jeg for min del har ca 50 stk i ei kasse m hjul. Denne har jeg på stua v. anlegget.
Dette er de platene jeg har "On Heavy Rotation" til enhver tid, slik at de byttes ut etter hva jeg har lyst å høre. Også de nyeste. Beholdningen ellers er på "magasin" i skap i underetasjen. Sitter jo og ser litt på coverne når platene spilles selvsagt. Har også noen favoritter rent estetisk, men har ikke et ønske om at de skal rammes inn og stilles ut som ikoner og relikvier.

Vedlegg

Topp Bunn