Diverse Useriøse selgere på finn

AndreasKarm

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.02.2008
Antall liker
6
Hei.

Vet ikke om vi har en tråd anngående dette, men var litt uheldig for en tid tilbake.

Jeg kjøpte meg en brukt Nad s100 pre amp på finn. Selger skulle ha 2500 kr ,men jeg fikk den for 2000kr + frakt. Selger opplyste om at den hadde kun en ripe oppå, men var ellers strøken. Når jeg fikk den hadde den en god del små sår og hakk. Og i tillegg var volumknotten løs, og datt av. Sendte mail og sms til selger med en gang og forklarte situasjonen og at jeg var skuffet. Jeg ba han betale meg tilbake noen hundrelapper, da jeg følte at prisen var for høy i forhold til standen på produktet. I tillegg følt jeg meg lurt da selger mente den var strøken. Hva tror dere?

Mvh
Andreas

T

TT.

Gjest
Dette hadde du sluppet hvis du hadde brukt Finn sin betalingsordning. Den fungerer slik at hvis kjøper ikke er fornøyd, så får ikke selger sine penger. Den ordningen virker hvis du klager innen en viss tid. Klager du ikke, blir pengene overført selger etter utgått tid. Tror det er 48 timer eller noe. Betalingsordningen koster noen kroner, men er vel verdt pengene. Har brukt ordningen ved flere ganger og den fungerer utmerket. Sjekk finn for mer info.

Evelen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
69
Sted
Vest-Agder/Søgne
Torget vurderinger
2
Grunnen til at finn aldri blir en trygg markedsplass er at man ikke har "profiler" eller historie slike nesten alle andre har, f.eks ebay er jo et glanseksempel på det.

Svindler man på finn kan ingen relatere din neste annonse mot den du har

Topp Bunn