J
Jurassic
Gjest
Noen som har en formening om Super Pro USB dac som selges her?
http://www.diykits.com.hk/
http://www.diykits.com.hk/
|
Arild på hifi-guiden selger disse for 1200 kroner stk.Jurassic skrev:Hvor finner jeg den Trends saken evt?
Siden jeg skal gi de bort teller pris mye mer enn utseende.
DA-10? Er du sikker på at det er et eksisterende produkt?pks skrev:Hvorfor ikke gå for en Trends DA-10?
Denne er penere, med litt andre funksjoner.
Pk
UD-10, sjølsagt.. Har vel sagt DA-10 i noen gangerroffe skrev:DA-10? Er du sikker på at det er et eksisterende produkt?pks skrev:Hvorfor ikke gå for en Trends DA-10?
Pk
Såvidt jeg ser på Trends Audio sine sider, så er det kun TA-10 og UD-10 som er tilgjengelige komponenter i produksjon.
Men UD-10 er vel en ren USB-inn DAC? Eneste analoge utgang er vel minijacken merket "headphone" eller noe slikt, mens alle de andre tilkoblingene (XLR, RCA, BNC og Toslink) er UTganger som leverer SPDIF-signal ut? Så UD-10 kan vel ikke benyttes som DAC for SPDIF inn?pks skrev:UD-10, sjølsagt.. Har vel sagt DA-10 i noen gangerroffe skrev:DA-10? Er du sikker på at det er et eksisterende produkt?pks skrev:Hvorfor ikke gå for en Trends DA-10?
Pk
Såvidt jeg ser på Trends Audio sine sider, så er det kun TA-10 og UD-10 som er tilgjengelige komponenter i produksjon.Også har jeg den atpåtil sjøl :
Jaja
Stemmer det, skulle det ikke være en USB-dac, da?roffe skrev:Men UD-10 er vel en ren USB-inn DAC? Eneste analoge utgang er vel minijacken merket "headphone" eller noe slikt, mens alle de andre tilkoblingene (XLR, RCA, BNC og Toslink) er UTganger som leverer SPDIF-signal ut? Så UD-10 kan vel ikke benyttes som DAC for SPDIF inn?pks skrev:UD-10, sjølsagt.. Har vel sagt DA-10 i noen gangerroffe skrev:DA-10? Er du sikker på at det er et eksisterende produkt?pks skrev:Hvorfor ikke gå for en Trends DA-10?
Pk
Såvidt jeg ser på Trends Audio sine sider, så er det kun TA-10 og UD-10 som er tilgjengelige komponenter i produksjon.Også har jeg den atpåtil sjøl :
Jaja
Ser den her nå, betyr det at det skal være både USB samt spdif in på hvertfall den ene?Jurassic skrev:Og jeg glemte å si det men USB er er et krav til en av de to DAC'ene.
Da er nok DAC'n i topic det absolutt beste for deg. Letteste måten å få tak i på er via ebay.Jurassic skrev:Behovet er vel en USB dac og en dac med spdif inn.
Han som vil ha USB dac er allergisk mot overganger da han innbiller seg at det reduserer lyden.
Siden jeg betaler så er jeg interessert i å holde et moderat budsjett.