U
utgatt60135
Gjest
Jeg må bare få skryte av dem! Jeg trodde ikke det var mulig å få så god lyd i ørepropper til 2000,- rett og slett. Finnes det noen bedre lyd for pengene? Jeg har virkelig ingenting å klage på lyden i det hele tatt. Åpent, detaljert og masse driv og trøkk i bassen. Behagelige å lytte på er dem også. Sluker alt like godt. Beyerdynamic T70p ble gjenskaffet for iPod bruk fordi det var så gøy å lytte til musikk i stedet for øreplugger at jeg la til side alle ulemper med størrelse, upraktisk ved andre gjøremål og oppbevaring på jobb. Men etter at UA ble kjøpt så har jef faktisk ikke brukt T70p en eneste gang!
Eneste lille ulempe er at de ikke er veldig behagelige med ledninger over øret, men det gjør egentlig ikke så mye. Opplevde også skurring/demping av lyden når jeg jobbet med dem i øret og trodde dette var en produksjonsfeil med en serie. De andre jeg fikk prøvd har det samme, men så lenge de er på plass i øret så er alt fint. Litt merkelig dette, men men.
Må jo avslutte med et bilde av de lekre pluggene
:
Eneste lille ulempe er at de ikke er veldig behagelige med ledninger over øret, men det gjør egentlig ikke så mye. Opplevde også skurring/demping av lyden når jeg jobbet med dem i øret og trodde dette var en produksjonsfeil med en serie. De andre jeg fikk prøvd har det samme, men så lenge de er på plass i øret så er alt fint. Litt merkelig dette, men men.
Må jo avslutte med et bilde av de lekre pluggene
Vedlegg
-
33.3 KB Visninger: 153