Hei!
Det er forskjellige typer flat-tv.
LCD har responstid 8ms. Plasma tilnærmet 0 (8ms -mot ca. 2ms)
Jeg har nettopp skaffet min mor ny tv, hun hadde ikke klart seg uten og den (min) gamle 29"sony" lot seg ikke lengre "starte" opp (i hvert fall var det svært vanskelig på slutten)
Jeg turde ikke å satse på plasma til min gamle mor (p.g.a. faren med innbrenning ved eventuell glemming av avslåing.
Det ble en LG 37LC41, en kjempelekker 37" som passet som hånd i hanske der den skulle stå (den er kun 90 cm bred)
Det er kun analog kabelsignal (get), men jeg ble fortalt at denne modellen var blant de bedre på akkurat det.
Vel hjemme hos mor, monterte det hele opp, mor er kjempefornøyd (viktigste var vel å få igjen tvbildet etter noen dager uten :

JEG kunne ikke levd med det

, godt å komme hjem til en skikkelig plasma (Pioneer).
Jeg tror nok at det ville bli noe bedre med en digitaldekoder, men da er problemt der med to fjernkontroller og det er vanskelig å takle en ny om det ikke skal brukes to nye om hverandre, hun er tross alt over 91 år gammel.
Jeg har hørt litt av hvert om kvaliteten til get.
Noen som vet hvordan det gjøres i borettslag opp mot digitaldekoder?
Vet ikke om jeg skal bry meg om det så lenge modern forsåvidt er tilfreds med ståa :

Uansett LG var et nydelig apparat og forsåvidt ganske greit priset til 37" å være 13k.
Jeg har hørt at JVC sine gode modeller er de LCD som kanskje er best på vanlig analoge signaler, men de er jo også dyrere 32" 14-15k.
Mvh.KW