TV bilder og surround og foto utstyr har svært lite med hverandre å gjøre.

S

Stereo_Mono

Gjest
Bilde og surround
Her kan du diskutere alt innen Surroundutstyr, Prosjektorer, Video, TV, DVD - alt som kan skape et bilde.

Det er veldig mye snakk om foto på HFS om dagen. Hadde det vært på plass med en egen avdeling? Synes selv det er moro og fotografere anlegget og deler gjerne erfaringer :)

Legger merke til at moderator legger alt av foto tråder inn her. Synes det hadde vært kjekt og ikke måtte surre meg innpå TV-bilde og surrelyd avdelingen osv for å diskutere (Hi-Fi) fotografi.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.016
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg tror ikke det er grunnlag for en egen kategori på sikt. Den kommer til å slumre storparten av tiden, i likhet med surround og tv. Derfor kan de produktgruppene godt kombineres for å ikke få hauger av inaktive kategorier.

S

Stereo_Mono

Gjest
Ok Baluba. Grunnen til at jeg spør er at jeg ser 14 foto relaterte tråder på førstesiden alene inne på Avdelingen for surround, bilde og film.

J

J.J

Gjest
Jeg gir min support til digiman !!

Det er mange brukere som oxo er interessert i foto på et eller annet nivå.
Og det bør i det minste burde være på plass i HFS3.

Foto og surrerundt lyd har lite med hverandre og gjøre....

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.873
Torget vurderinger
1
Jeg er for så vidt enig at foto ikke direkte har noe med surround og "motion picture" å gjøre. Jeg har ønsket meg en egen Foto-avdeling av Høvdingen lenge, fordi det er mange, deriblant meg som er foto interessert. Og som med Hi-Fi angående utstyr og musikk er man interessert i:

- foto-utstyret
- bildene

Men jeg synes Foto har mer med "Bilde" å gjøre enn Off-topic...

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Datahjørnet er en annen kaegori som lider samme skjebne.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.427
Torget vurderinger
2
Vi har nå oppdelt Hjemmekino i 4 kategorier, og det er opprettet en egen kategori for Foto under Off Topic avdelingen.

Dette bør gjør oppdelingen mer logisk, og vi håper det vil være grei aktivitet i alle kategorier.

Mvh
Høvdingen

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.873
Torget vurderinger
1
Forumet blir bare bedre og bedre! :cool: