Diverse Tung forsendelse til England

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.008
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Jeg har to suber som jeg skulle ha hatt en gjennomgående test av. De veier ca. 50+ kg hver; så to kolli på opp mot kg 65 pr. stk. Forslag til billigste fraktmetode til Stroud, Gloucestershire (der ATC er)?

Tillegg:

Såvidt jeg vet har ikke forhandler Lyric noen verkstedsavtaler - ut over frittflytende loddebolter. Tok kontakt med verkstedet som Oslo Hifi Center bruker (Dalens Elektronikkservice AS), men de ville ikke ta jobben, av en eller annen grunn som er ukjent for meg.

Sist redigert:

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Husk forsikring! Hvis du ikke sørger for en egen transportforsikring, er det maksimale erstatningsbeløpet veldig begrenset:

- internasjonal (bil)transport: 8,33 SDR pr. kg - altså rundt 73 kroner pr. kg.
- innenlands biltransport: ca. 150 kroner pr. kg.

H

Hardingfele

Gjest
Jeg har to suber som jeg skulle ha hatt en gjennomgående test av. De veier ca. 50+ kg hver; så to kolli på opp mot kg 65 pr. stk. Forslag til billigste fraktmetode til Stroud, Gloucestershire (der ATC er)?

Tillegg:

Såvidt jeg vet har ikke forhandler Lyric noen verkstedsavtaler - ut over frittflytende loddebolter. Tok kontakt med verkstedet som Oslo Hifi Center bruker (Dalens Elektronikkservice AS), men de ville ikke ta jobben, av en eller annen grunn som er ukjent for meg.
Sjekk med Bring. Syns de har de beste prisene på våre internasjonale forsendelser, men har ikke brukt dem Til/Fra UK. Kanskje best å forhandle en pris for tur/retur, med pick-up når de er ferdig behandlet.

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
16.422
...og sørg for at dokumentasjonen er i vater slik at du kun betaler mva for eventuell reparasjon/andre utgifter som er påført i utlandet og ikke blir avkrevd ny mva for hele sulamitten når de tar turen tilbake til Norge.

Topp Bunn