TTs tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Så da er ferien I gang og første mål(tid) unnagjort. Dere får kose dere skikkelig og få med dere mest mulig av flickorna I Småland. Skjønner de blir penere og penere. Det er sånn det pleier å være. 8)

• Liker
    Reaksjoner: TT.

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ah... en rød liten stuga. Ser jo riktig trivelig ut. Gislaved, der lagde de vel dekk I forna dar? ???

T

TT.

Gjest
    Stemmer det. De overtok produksjonen av Viking dekk en stund tror jeg, deretter ble det overtatt av Continental og flyttet

Dyret

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2012
    Antall liker
    1.987
    Sted
    Byen med kråke
    Torget vurderinger
    1
    Kos deg på tur TT. Du lager godstmning på sentralen hele tiden, så nå får du pinade meg lage god stemning hos søta bror! God ferie!

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Rene julestemningen dette. ;D Høres ut som om dere har det bra. :)

T

TT.

Gjest
    Omsider hjemme fra EU. Ble en lang etappe i dag, men helt greit på gode veier med 110 sone. Ble faktisk litt musikkhandel også. Kompisen kjøpte nyeste Roxette på CD (Good Karma), imo middels popmusikk uten noen høydepunkter. Det låt som de gjorde sist jeg hørte dem (ca 20 år siden). Jeg kjøpte multimilliomselgeren "Off the wall" på vinyl, da mitt eks er utspilt fra ungdomstiden.

T

TT.

Gjest
    Gjett om det var en som var glad for å se meg i kveld. Modern har hatt Mickey en uke og de har hatt det hyggelig. Fantastisk artig å se ham og gleden han viser da jeg hentet ham. Nesten tårevått

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Det er rørende å møte en slik uendelig glede over samhørighet. Hunder er enestående. :)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Etter å endelig ha fått ut fingern og fått gjerdet inn den "gigantiske" hagen min og lagd en "hønsetrapp" så kan Mickey få litt mere plass å boltre seg på.

image.jpg

Dette feires med smooth jazz av ypperste sort fra Boney James - East bay, samt en Krone is ;)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Det blir fint for lillegutt, så får han et større område han kan passe på. :) Godt jobba I varmen TT!

T

TT.

Gjest
    Ble sittende og se Polen - Sveits ekstraomganger og straffespark. Var god underholdning

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.164
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Nå er det snart dags. Blackmore entrer scenen om ca. 2 timer:cool:. På tide å bevege seg i retning Genting Arena. Greit med hotell som ligger 15 min spasertur unna.

T

TT.

Gjest
    Ikke særlig artig å miste Get nå i kveld. Det går utover både internett og TV. Så da får jeg benytte 4G fra Telenor :rolleyes:

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    20.164
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Om dette nå var aller siste gang (i flg Blackmore selv var det trolig det)man kunne oppleve Blackmore live i en Rainbow og Purple setting, så var det en høyst verdig avslutning på det hele. Både The man in Black og bandet leverte over forventning.
    Ingen kan ha gått skuffet ut av Genting Arena i går kveld:)

T

TT.

Gjest
    Noen er forbannet over at de ikke får sin egen knapp, andre er forbannet på at noen har flere innlegg enn andre, andre derimot er forbannet over musikken andre poster, noen liker ikke regn, andre liker ikke at det postes i deres tråd, noen ønsker å fortelle verden om hvilken vin de har i glasset, noen er forbannet på Tom Nordlie, andre er overrasket over Brexit og andre igjen er på konsert. Noen få ser em i fotball og er forbannet på dommern, andre derimon må vise verden hvilke plater man har kjøpt siste ute, mens andre igjen har vært utenlands og sett biler de ikke har sett før. Noen er forbannet over at maten i Norge er billig, men liker Trumps valgkamp. Andre derimot seiler sin egen sjø med plastbåt i skjærgården. Andre derimot har kjøpt seg nips for feriepengene og mottatt gratisbilletter som gis bort, ja du gjettet riktg, gratis. Noen sliter med VTA og menssmerter, andre derimot har lett etter vinylsjapper i Ulan Bator. Middagen til noen er sirlig fotografert med siste Hasselbladkamera til andres store irritasjon. Noens kabler er dyrere enn andres og da blir man eitrandes forbannet, da de ser helt like ut. Noen blir forbannet fordi andre går konkurs og ikke kan selge det de skulle ha solgt. Noen er alltid forbannet og andre er oppgitt over at de aldri rekker å kjøpe ting fra finn som egentlig ikke er et så veldig godt kjøp. Noen er sinte på våre nye landsmenn som får gaver og penger når de kommer hit. Noen er dessuten forbannet på barnet sitt fordi den knakk nålen til pu. Noen er skikkelig irritert over samboeren som har satt blomsterpotter på duk oppå høyttalerne. Noen er irriterte for de ikke fikk ferdige høyttalerne før ferien. Andre liker at noen har funnet ny sikring til forsterkeren. Noen er lykkelige uvitende om at man kan spare mye penger på å kjøpe brukt. Noen setter rare ting under høyttalerne, mens andre igjen irriterer seg over dette. Jeg kan fortsette i en evighet, men det gidder jeg ikke. Jeg er forforbannet til å gjøre det! For tenk!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Dagens beste innlegg TT. Aner en viss ironisk undertone. For egen del er jeg mest skuffet. Men det er en annen historie. :)

• Liker

JCP

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Sjøl er jeg litt i stuss, mest fordi finn.no svarer "8 fots dromedille gis bort i Særp" når jeg søker etter høy arbeidsstol til hobbykottet mitt.

T

TT.

Gjest
    Nei da. Jeg er ikke så sinna, mer oppgitt og overrasket og kanskje litt skuffet over medforumister som kanskje ikke har evnen eller viljen til å ikke ta seg selv så jævla seriøst. Jeg blir faktisk litt trist når jeg ser hva enkelte klarer å lire av seg både i edru og i påvirket tilstand, både dag og natt, i tråder og på PM. Mulig jeg tar for lett på ting, men jeg har opplevd mye vondt her i livet, som setter ting i perspektiv og man finner ut hva som er viktig/uviktig. Forumet har gitt meg mange bekjente og faktisk noen venner også og det er over tid man ser hvem som er hvem eller hva som er hva. Det er enkelte her inne som bidrar til at dagen blir bra og andre som kanskje jeg kunne vært foruten. Noen seiler med falskt flagg og andre har skjult agenda, akkurat som ellers i livet, men med det skrevne ord, er de mye lettere å avsløre. Jeg er her inne for å kunne tilegne meg kunnskap, kanskje vennskap og kanskje til og med dele litt av hva jeg vet eller har erfart. Jeg har dessuten åpnet mitt hjem for alle dere som har vært interessert i hva jeg har å by på og det har vært en udelt glede å ha møtt dere på hjemmebane. Jeg har dessuten vært så heldig å ha blitt invitert til noen av dere og det har vært artig og lærerikt. Kanskje det er på tide med en endring, kanskje til noe annet. Noen sa, alt til sin tid og det stemmer meget bra. Før jeg kastet meg "all in" i hifisentralen, hadde jeg brukt veldig mye av min fritid som lokallagsleder i en bilklubb og har "tro det eller ei", vært moderator på forumet til denne bilklubben. Ikke umulig at jeg er lei pga sommer og lite lytting. Ikke mange pakkene som kommer om dagen og tom Mickey kjeder seg. Musikken og hifien gir jeg ikke opp, men kanskje bruke tiden jeg bruker her inne til noe helt annet... Time vil sjåv.....

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.126
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Og jeg som trodde det var et døgn uten nettilgang og TV som gjorde deg litt grumpy, TT. Det stakk altså,dypere enn som så...

Ja, noen og en hver kan bli litt perpleks over hva enkelte klarer å lire av seg på disse ulike trådene rundtomkring.

Men uansett, TT, du må nå ikke finne på å trekke deg mer og mer tilbake. HFS blir aldri det samme uten deg, vet du:)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Å sende ufine pm tyder bare på feighet. En burde ha guts til å si fra, rett i øya til folk. Men ikke alle greier å oppføre seg, skulle tro de var med i mafiaen med ulike metoder.. Ta den tiden du trenger TT, hfs kverner videre uansett. :)

Dyret

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2012
    Antall liker
    1.987
    Sted
    Byen med kråke
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor kan ikke folk bare være allrighte? Høflighet er da ikke så forbanna vanskelig... Forstår deg i din frustrasjon TT. Det er ikke bare bare når man føler seg tråkket på. Gleder meg til å se deg igjen. Alltid hyggelig i ditt selskap!

Ha en fantastisk dag!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn