Tror du att du er bereist?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
8 av 8, men jeg benyttet meg av hint, og det var nok til hjelp ;D
Jeg er nemlig IKKE bereist, men en greide jeg lett uten hintehjelp og det var Singapore.
Der har jeg vært på en mellomlanding til Australia og husker godt den uteplassen som jeg var ute på (oppe på taket?) og ikke minst den høye temperaturen og luftfuktigheten, mener å huske at det var mye kaktuser/planter der også.

Når jeg tenker meg om så kan jo dette med bereist ikke bereist være et def. spørsmål.
Jeg har vært veldig lite i utlandet de siste 10 åra, men totalt har jeg vært i de fleste Europeiske land (utenom østE, kun Estland)
Har heller aldri vært annet sted enn i London på Britiske øyer og ikke i fastlands Spania, ellers har jeg vært i alle andre Europeiske land
utenom disse minste statene (Malta,San Marino o.s.v., dog i Liechtenstein.
I tillegg Australia (og Singapore, kun mellomlanding), Brasil og Marokko

Kunne vært moro om andre også skrev inn hvor de har vært, har en følelse av at en del kan varte opp med mye spennende her.
Ser ikke bort i fra at det blir mer på meg de neste 10 årene, Costa Rica står bl.a. høyt på lista...........med kikkert og godt fotoutstyr ;)
Mvh.KW

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.685
Torget vurderinger
4
6 av 8, uten hint men med gjetting. Har kun vært Schipol og flyplassen i Abu Dhabi.
Altså ikke bereist, men ikke helt bortreist heller... ;)

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
kjoenik skrev:
6 av 8, uten hint men med gjetting. Har kun vært Schipol og flyplassen i Abu Dhabi.
Altså ikke bereist, men ikke helt bortreist heller... ;)
hehe - man kan jo være bereist selv om man ikke har vært lenger enn til postkassa også da :D
Litt bortreist er vi vel hele gjengen tenker jeg ;)

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.583
Torget vurderinger
1
8/8 med litt flaks, siden det var 3 av de jeg ikke har besøkt

Å være bortreist gjels ikke for å være bereist, men når man ser på antall sider i noen av trådene her på forumet så har du sikkert rett 8)

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Skulle ønske jeg kunne svare ja på dette spørsmålet.
Å reise er noe av det kjekkeste jeg vet. Ikke selve flyreisen da, den er jo stort sett kjedelig, men kulturer, mennesker, mat og natur :)
Har vært i omtrent 40 land, som betyr at det er langt over 100 jeg ikke har besøkt...
Videre har det vist seg at det er lett å reise tilbake til steder hvor man trivdes, eksempelvis har turen gått til India fire ganger, mens til Kambodsja, null...

Heldigvis er det ennå tid å farte rundt på :D

Fikk forøvrig 7/8 på quizz'en

Tor S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Antall liker
119
Torget vurderinger
2
7 av 8, men har bare besøkt 3 av disse.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Bereist? Egentlig ikke, men klarte likevel 8/8. ;)

Må vel innrømmes at jeg er på "hjemmebane" akkurat når det gjelder flyplasser. ;D

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ikke så veldig bereist akkurat.
Fikk 6/8 :)
Har vært på 5 av flyplassene, mangler Kap Verde, Johannesburg og Abu Dhabi

Topp Bunn