Trichord Never Connected PSU

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Hei,

Er det noen her som har oppgrader strømforsyningen i sin Trichord Dino eller Delphini RIAA til 'Never Connected'? Jeg har Delphini MK2 og en av oppgraderingene jeg vurderer for tiden er denne. Oppgraderingen koster £350.

mvh,
OS

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.488
Torget vurderinger
12
OS skrev:
Hei,

Er det noen her som har oppgrader strømforsyningen i sin Trichord Dino eller Delphini RIAA til 'Never Connected'? Jeg har Delphini MK2 og en av oppgraderingene jeg vurderer for tiden er denne. Oppgraderingen koster £350.

mvh,
OS
Hei, har du funnet ut noe mer om denne oppgraderingen? Kanskje allerede investert i denne? I så fall kunne det vært interessant å høre hva synes.

Mvh.
Ketil

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
K.H. skrev:
OS skrev:
Hei,

mvh,
OS
Hei, har du funnet ut noe mer om denne oppgraderingen? Kanskje allerede investert i denne? I så fall kunne det vært interessant å høre hva synes.

Mvh.
Ketil
Jeg har fått svar fra Trichord om at det koster £342.63 inkludert frakt til Norge.

mvh,
OS

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.864
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Har Dino+.

Det ble litt mer åpent, dypere bass?, større innsikt i musikken. Ikke store forskjeller, men de var der.

Kanskje det er større forskjell på Delphini.

Topp Bunn