Triangle Genèse serie til surround?

Tomtis

Medlem
Ble medlem
02.03.2013
Antall liker
1
Hei.

Er helt fersk i hjemmekino/hi-fi verden. Handlet inn et budsjett oppsett hjemme nå i høst. (Denon avr 1910, zensor7+vocal, xtz10.12,dynavoice bakht) Og jeg fant ut rimelig fort at dette kommer til å bli en dyr hobby. Kommer nok til å oppgradere litt i løpet av året.
Har kikka en del på Triangle Genèse Lyrr og senter+surround i samme serie (forelsket meg i utseende deres). Prøvd å finne informasjon om hvordan denne serien er i et hjemmekino oppsett, men finner bare ut at Genese er meget bra som stereo og med rørforsterker. Så er det noen som har denne serien i ett kino oppsett, eller hørt det? Og hvilket inntrykk satt dere igjen med? Vil de fungere like bra med effekt (xpr-5 5x400W)

Har ikke fått hørt de enda, men det kommer. Skal også få hørt en god del demoer fra en del andre merker også før jeg bestemmer meg.

Også blir det oppgradering av denonen jeg har, til Yamaha rx-a2020. Sett litt på effekt også, tenker litt på xpr-5 (den nye modellen).

Rommet er 4,15 x 5,30. Ikke gjort noen tiltak der enda,men regner med jeg kommer til å begynne på rom i rom løsning til neste år.

Det kommer til å bli brukt ca. 36/64 musikk/film. Musikk går det stort sett i metal/powermetal og god gammel rock.

Dette kommer til å bli kjøpt inn litt etter litt etterhvert som jeg har noen spinkle kroner til overs...

Topp Bunn