Trenger info for å komme i gang med vinyl

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Hvorfor trenger jeg hjelp?:
Som jeg skrev i en annen tråd: "da jeg rota i kjelleren og fant pappa sin gamle Kenwood KD-500 med SME arm og pickup det står ADC ZLM på."
Men hva er annerledes nå?
Vel jeg var så heldig å få en LP-samling på rundt 1000 lp plater gratis ;D, så nå er jeg nesten nødt til å fullføre det påbegynte fra sist gang!
Hva trenger jeg?
1. Ny ADC ZLM stift. Hvor får jeg kjøpt det?
2. RIIA forsterker. Har rundt 2000,- til den.(brukt\nytt)
3. Noe å rense platene for støv o.l (Har anti static pistol)
4. Jeg trenger tips anngående hva jeg bør gjøre med en nedstøvet platespiller.
5. Trenger jeg noe for å kunne stille inn riktig vekt på armen. Hvor mye skal den være?
6. Ny begynner tips...

mvh: ShaunV :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gratulerer!
Ei så stor platesamling gratis er utruleg spennande. Du har eit par vinterhalvår med kosekveldar framfor deg...

ADC ZLM er ikkje akkurat min favorittpickup, men i ein gammal SME skulle han funke tilfredsstillande. Hugsar ikkje kva komplianse han hadde, men han er gjerne høg (ADC hadde pickupar som krevde teoretisk nesten negativ masse på pickuparmen...:) )

Du kan høyre med www.needledoctor.com eller www.svalander.se om dei finn ein stift til deg. Er det vanskeleg, kan det vere like greitt å finne ein ny pickup frå Audio Technica (ikkje importør for tida), Ortofon eller Goldring (mono), Grado (Audio Media), Sumiko (Lyric hifi) - dei to linkane sel også pickupar. Du treng ein med relativt høg komplianse (minst 15, gjerne høgre)

Til slike MM-pickupar med kraftig utsignal som din, skal Bellari VP129 vere eit utmerka val. Sjølv har eg ikkje høyrt denne, men eg er ganske nyfiken. Saken kan bestillast både frå Sverige og USA (billegare frå USA), og som byggesett, har eg forstått.

Ei kolfiberbøste til platene dine kan du kjøpe mange stadar. T.d. ei Clearaudio på Hificenterkjeden (her har dei også tilbod på pickupar frå same produsent. Den billegaste er no fornuftig prisa, og let ganske ok, bortsett frå at han er litt for tydeleg når det gjeld slitte plater.

Platespelaren din skulle klare seg godt om du bles av han støvet med litt trykkluft, og sjekkar at lager har olje.

Eg ville kjøpt ein platestrammar....ein billeg i plast kan kjøpast på Hificenterkjeden.

For skikkeleg platerens, er ei Nitty Gritty reinsemaskin (sjekk www.mono.no) veldig kjekk å ha, og løner seg godt når du har såpass mange plater. (Det finnest også betre og dyrare reinsemaskiner..)

Når du er i kontakt med spesialbutikkar, kan det vere kjekt å kjøpe innercover som tek spesielt godt vare på platene.

Sett platespelaren på ei vegghylle - ei hylle som er skrudd fast i veggen, slik at du unngår vibrasjonar frå golvet.

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Gratulerer!
Ei så stor platesamling gratis er utruleg spennande. Du har eit par vinterhalvår med kosekveldar framfor deg...

ADC ZLM er ikkje akkurat min favorittpickup, men i ein gammal SME skulle han funke tilfredsstillande. Hugsar ikkje kva komplianse han hadde, men han er gjerne høg (ADC hadde pickupar som krevde teoretisk nesten negativ masse på pickuparmen...:) )

Du kan høyre med www.needledoctor.com eller www.svalander.se om dei finn ein stift til deg. Er det vanskeleg, kan det vere like greitt å finne ein ny pickup frå Audio Technica (ikkje importør for tida), Ortofon eller Goldring (mono), Grado (Audio Media), Sumiko (Lyric hifi) - dei to linkane sel også pickupar. Du treng ein med relativt høg komplianse (minst 15, gjerne høgre)

Til slike MM-pickupar med kraftig utsignal som din, skal Bellari VP129 vere eit utmerka val. Sjølv har eg ikkje høyrt denne, men eg er ganske nyfiken. Saken kan bestillast både frå Sverige og USA (billegare frå USA), og som byggesett, har eg forstått.

Ei kolfiberbøste til platene dine kan du kjøpe mange stadar. T.d. ei Clearaudio på Hificenterkjeden (her har dei også tilbod på pickupar frå same produsent. Den billegaste er no fornuftig prisa, og let ganske ok, bortsett frå at han er litt for tydeleg når det gjeld slitte plater.

Platespelaren din skulle klare seg godt om du bles av han støvet med litt trykkluft, og sjekkar at lager har olje.

Eg ville kjøpt ein platestrammar....ein billeg i plast kan kjøpast på Hificenterkjeden.

For skikkeleg platerens, er ei Nitty Gritty reinsemaskin (sjekk www.mono.no) veldig kjekk å ha, og løner seg godt når du har såpass mange plater. (Det finnest også betre og dyrare reinsemaskiner..)

Når du er i kontakt med spesialbutikkar, kan det vere kjekt å kjøpe innercover som tek spesielt godt vare på platene.

Sett platespelaren på ei vegghylle - ei hylle som er skrudd fast i veggen, slik at du unngår vibrasjonar frå golvet.
Jo, takk=) Var nok ganske så heldig :D Og takk for et utfyllende svar!

www.needledoctor.com har ikke zlm men xlm. Vet ikke hva som er forskjellen, da de ser like ut i mine øyne...
Derimot http://www.styli.co.nz har ADC ZLM (http://www.styli.co.nz/stylus-216.html) for 25$USD
Stiften jeg har er ikke ødelagd, men det ser ut som det er litt møkk på den, og da er det kanskje greit med et skift?

Anngående de andre pickupene du listet så har ikke jeg peiling på pickuper så der trenger jeg nok litt hjelp. Har uansett ikke pengene til ny pickup for øyeblikket, men kanskje senere. Hvor mye penger må jeg ut med for å få en grei pickup egentlig? Det er viktig at den ikke er for tydelig når det gjelder slitte plater=)

Anngående Bellari VP129, har du linken til en serriøs nettbutikk som selger denne? www.needledoctor.com selger den for 250$ ser jeg, vet ikke om den er så mye billigere andre steder.

Anngående platene får jeg nøye meg med anti statisk pistol og kolfiberbøste, de vaske maskinene var ikke akkurat billige. Men er vel noe jeg kan kjøpe senere kanskje. Vet ikke hva den billigste koster.

Har du en lenke til noen som selger platespiller hyller?

mvh: ShaunV PS: tar gjerne imot svar fra andre også=)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Torget vurderinger
0
Du kjem eit godt stykke på veg med kolfiberbørsta, dersom platene ikkje er anna enn støvete. Skikkeleg rens kan også gjerast i visse butikkar med slike maskiner.

prøv å rense stiften med ein mascarakost du har gjort HEILT rein, gjerne med sprit (raudsprit eller 60%). Det viktige er at du børstar i plateretninga, bakfrå og framover, og at du ikkje får sprit inni pickupen. Han bør difor stå på spelaren.

Bellari-prisen verkar skapeleg, men du kan sende ein PM til Multikanal (ein av aktørane her på hifisentralen) og høyre kvar han kjøpte sin.

Pickupar er det massevis av, og i alle prisklassar. Men prøv først med den du har, finn ut kva du ikkje likar, så kan vi komme attende til ein ny når du har fått litt erfaring med den noverande.

Vegghyller er eg litt usikker på for tida. Det er viktig at ho står i water på veggen, elles kan det meste brukast som tåler vekta. Sjølv har eg ei Target, som kan finjusterast, men denne er ikkje lenger i produksjon.
Det var ei kjempebilleg som vart distribuert av www.mono.no, men den passar visst berre til Rega... Spesialbutikkane veit om andre (relativt dyrare) alternativ, så om du skal vere forsiktig i fyrste omgang, kan du ta turen innom Ikea eller liknande, og få ei stor nok hylle som er solid, og som skruast fast på veggen (pass å ha godt feste bak)

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Du kjem eit godt stykke på veg med kolfiberbørsta, dersom platene ikkje er anna enn støvete. Skikkeleg rens kan også gjerast i visse butikkar med slike maskiner.

prøv å rense stiften med ein mascarakost du har gjort HEILT rein, gjerne med sprit (raudsprit eller 60%). Det viktige er at du børstar i plateretninga, bakfrå og framover, og at du ikkje får sprit inni pickupen. Han bør difor stå på spelaren.

Bellari-prisen verkar skapeleg, men du kan sende ein PM til Multikanal (ein av aktørane her på hifisentralen) og høyre kvar han kjøpte sin.

Pickupar er det massevis av, og i alle prisklassar. Men prøv først med den du har, finn ut kva du ikkje likar, så kan vi komme attende til ein ny når du har fått litt erfaring med den noverande.

Vegghyller er eg litt usikker på for tida. Det er viktig at ho står i water på veggen, elles kan det meste brukast som tåler vekta. Sjølv har eg ei Target, som kan finjusterast, men denne er ikkje lenger i produksjon.
Det var ei kjempebilleg som vart distribuert av www.mono.no, men den passar visst berre til Rega... Spesialbutikkane veit om andre (relativt dyrare) alternativ, så om du skal vere forsiktig i fyrste omgang, kan du ta turen innom Ikea eller liknande, og få ei stor nok hylle som er solid, og som skruast fast på veggen (pass å ha godt feste bak)
Det er i alle fall viktig med hylla at den tåler litt vekt, for spilleren er tung! :)
Må bare få bestilt den RIIA'en så jeg kommer i gang.
Men har du noe å si om LP-renseutstyret de har på http://www.svalander.se/shoppen/tillbehor.htm ?

mvh

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.671
Sted
Torget vurderinger
0
Jeg fant ikke brukernavnet multikanal... Er han borte fra forumet?

Her er Bellari på ebay. En god del billigere enn i butikkene jeg
har sett også.  http://cgi.ebay.co.uk/Bellari-VP129...QitemZ9707499590QQcategoryZ3283QQcmdZViewItem
Ja, det såg billegare ut. Bellari lagar også litt anna småelektronikk, men det er visst same apparatet.
Multikanal er kanskje på ein tur, men anlegget hans er beskrive her:
http://www.hifisentralen.no/cgi/album/album.cgi?album=Multikanal

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Ja, det såg billegare ut. Bellari lagar også litt anna småelektronikk, men det er visst same apparatet.
Multikanal er kanskje på ein tur, men anlegget hans er beskrive her:
http://www.hifisentralen.no/cgi/album/album.cgi?album=Multikanal
Jeg tok nok litt feil der. Prisen var oppgitt ca 170£(ca 1966,-kr) og ikke 170$... Mens orginal prisen på 250$ tilsvarer 1555,-nok så det er jo faktisk mindre :)
Ja nå fant jeg også Multikanal.
Kan se ut som at needledocktor er veien å gå..1555+ frakt og moms er ikke så veldig mye.

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Da var ny stift bestilt fra (www.styli.co.nz) Kom på under 200kr...
Også har jeg bestilt: Bellari VP129, platestrammer, kolfiberbørste og anti-statisk klut fra (www.needledoctor.com)
Så nå er jeg i gang:D
Har også rensa platespilleren... +rubba og polert støv lokket:)

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Ja det skal bli spennende:D
Har i alle fall mye musikk å spille;)

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Antall liker
0
Kjøpte en Nitty Gritty rensemaskin hos Stereofil i Oslo.
Halvautomat med selv-påføring av renseveske.
Beste kjøp siden Ålesund brant...Priser fra 4.500.-
Importør er Mono
Løp og kjøp-bli glad!!

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Importør er Mono
Løp og kjøp-bli glad!!

Hvilken modell kjøpte du forresten?

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Importør er Mono
Løp og kjøp-bli glad!!
Vaskemaskin forblir en drøm forløpig. Med mindre jeg plutselig blir bitt av vinyl basillen og bare MÅ ha! 8) Har det hendt med noen før da? :p

Topp Bunn