Trenger du å beføles, litt..?

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Jeg bare såååå ønsker å stikke noe...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Det er bare å slutte å reise med fly. Verre er det ikke.

Det tar noe lenger tid og krever noe mer planlegging, men der faktisk mulig unngå å bruke fly!

Når SAS og Norwegian mister kunder vil det skje noe med dette, ikke før!

Z

Zomby_Woof

Gjest
Gitt hvordan vekterne ser ut, er toget et attraktivt alternativ.

Jeg vil gjerne beføles, men ikke av eplekjekke guttunger med store nøkkelknipper og kviser på ryggen. Når får vi se stillingsannonser med "kvinner oppfordres til å søke" fra denne bransjen?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Ser at det fra ledelsens side ikke reises kritikk mot framgangsmåten, så meningen der er at slikt skal vi måtte finne oss i !

Glem Lommemannen, enhver pedofil jævel kan jo bare søke jobb hos Securitas og med loven i hånd beføle smågutter / jenter så mye han lyster ! Jeg vemmes !!

Nå tror jeg dette er bevisst for at folk skal føle visitering som så vemmelig at man skal dra et lettelsens sukk og akseptere røngten maskiner som kler av passasjerene. Det er ikke mye tilfeldig over dette.

Tanter som jobber i denne bransjen er gjerne medlemer i OTTAR Zomby, du vil nok ønske noe annet når de tar tak i pungen din og klemmer til !

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.984
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
De fleste kom ikke inn på politi skolen. Iflg. sikre kilder er kontingenten fra trøndhjem av en eller annen grunn stor til dette studiet.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Enkelte ville sluppet lettere unna slike overtredelser enn andre.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Vet ikke jeg Bjørn men jeg fikk en følelse av at han der hadde veldig lyst til å begynne på politiskolen, men ikke kom inn !

Eller er det bare meg som er skeptisk til gamle kolleger i "Tyttebærpolitiet".

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.246
Torget vurderinger
4
Zomby_Woof skrev:
Gitt hvordan vekterne ser ut, er toget et attraktivt alternativ.
Si ikke det.
En av de mest kinky blondinene jeg kjenner er vekter....når gutta ikke klarer løfte blikket fra 75D er de ikke så ivrige på bråk lenger.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
Sier du det..?

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Ser for egen del ikke noe problem. Kan muligens være et problem for dem som er usikker på egen legning. Uansett bedre enn å bli sprengt av islamofascister eller andre gærninger.

Topp Bunn