Vel.... Jeg må si; Klipshorn ER verdens beste høyttalere, for under dem rette betingelse spiller det helt magico!!
Dvs når rommet er kalibrert med Shakti grus, det ble satt ut diverse bøtter og kar med dette rundt om i rommet og
det vi hørte var ikke no placebo.
Det var og noen helt nye kosebamser om ble satt ut i et gitt mønster for at absorbasjon OG difusjon skulle og bli optimalt. (Orso hadde vært meget misunnelig vil jeg tro).
JO hadde og en type lyttedukke som var plassert ved siden av ham i lyttepossisjon, men det var vel mest for og roe ned ham til tider....
Nuvel.. takk for en bra kveld!! Jug og løgner ble fortalt over en lav sko og det er noe av det beste med det vi offisielt kaller for lyttekvelder.
Det ble dog ikke spillt musikk her, men det var endel plater med lyd, disse hifigubbene (som aller er over 44 år) liker visst sånt.
Jeg prøvde så hardt jeg kunne og få spillt noe svartmetall, men det nærmeste jeg kom .. med litt tøffe gitarer og trommer... det var
AC/DC

Nuvel.. det funket helt fint på 90 db, men etter det gav 2A3 desverre opp, det ble en for tøff oppgave, ellers så var det knall.
Vinyllyden var veldig ok og høre på lenge, men det er jo en kjennsgjerning
Takk for bevertning, og den lille smaken jeg fikk av Port Ellen, settes pris på JO
Det er bare og invitere til slikt oftere, det er bare knall!
VestBreddens aller mest ydmyke person
Jan Robert