Transformasjonen er gjennomført

B

BjarteM

Gjest
Jeg startet med dette:

Og endte opp med:

og

Med andre ord.. adios HFS 8)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.652
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Pass deg no, så du ikkje gjer deg skade. Hugs hifi er ein TRYGG hobby (bortsett frå dei som driv med heimebygg av høgspente rørforsterkarar)
Men du kan jau bruke hjelm (til sykkelen, altså. Innan hifi er det Jecklin Float øyretelefonar som gjeld)

Y

Yannis_Krokanis

Gjest
Jeg har begge deler. Bedre anlegg enn du hadde, rein søppel bortsett fra forforsterkeren. Sykkelen din er også for tung i forhold til type til å ha deg skikkelig moro. Hver sin smak. Men bruk hjelm og kos deg!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.652
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
For min eigen del manglast hårpisk og skinnjakke, sjølv om alder og pondus skulle tilseie at eg er inne i fasen der panikken for den tapte ungdomstid skulle lamme vurderingsevna, og ein tohjuling (heavymoped som ikkje-entusiastane seier) skulle gnekast på i tider då ein anten kunne slappe av i hagen, eller finjustere stereoanlegget.
Ein kvar er sæl, i si tru, eller med sin hobby! Gratulerer med å finne lukka! Køyr pent (elles tutar eg på deg)

O

om.s

Gjest
Dårlig bytte, på stereo fronten mener jeg, men ha en fortreffelig sommer, så kommer HiFi abstinensen tilbake til hösten......

mvh

T

Thomas1

Gjest
Krokanis....At lykken er bedre enn forstanden, beviser du med sånne kommentarer. Du kan også legge til vettet her også.

Topp Bunn