tragisk utvikling

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

registrerer at man nå kan laste ned musikk direkte på mobiltelefonen.hva blir det neste ?

"the microchip inside my brain can switch to overload"

- B. Geldof

mvh. s.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Litt uenig i at det er en tragisk utvikling. Musikken er jo for oss alle, enten den høres gjennom hi-end, lo-end, tivoli eller mobiltelefon.
Men for oss med sansen for gode innspillinger kan jeg være med på at det er en tragisk utvikling.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

fremstår sikkert som en gammel grinebitter her.men dette er en del av stress-samfunnet som omgir oss.hvor er det blitt av følelsen av det å glede seg til en kommende plate? bruke litt tid på å skaffe seg singelen/albumet osv.dette er ting som jeg finner lyst-betont.uansett kan man ikke stoppe den tekniske utviklingen og jeg ser også den positive siden med dette.men det var først og fremst lydkvaliteten på dette konseptet som ikke tiltaler meg.

mvh s.
 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
Hater mobil, men registrerer utviklingen og følger med. Har forkastet TacT RCS 2.2x, til fordel for en McIntosh fra -86. Utvikling my ass.........registrerer også at fancy design og masse dioder er i skuddet (feks Shanling).
Musikk blir spydd ut i så store mengder, at man ikke får hørt på en promille av det. 1 radiohit og et dusin møkkamelodier preger dagens utgivelser, og det er dette som er "tragisk utvikling"........
 
Topp Bunn