- Ble medlem
- 07.06.2004
- Antall liker
- 4.416
Har endelig fått satt opp anlegget i ny leilighe, etter 6 måneder i ørkenen. So far so good.
Men, min McIntosh Mc2000 anniversary rørforsterker har fått seg litt trafobrum. I mitt nye lytterom (som er stuen) høres dette dessverre ganske tydelig. Tidligere hadde jeg dedikert 20A kurs til poweramp. Da gikk det fint.
Den nye kåken er totalrenovert, med bl.a. helt nytt el anlegg. Men leiligheten er full av reeler, brytere og alt mulig faenskap.
Jeg trenger et nettfilter med super støybeskyttelelse. Og ja, jeg vet at dette er å få kjøpt
men jeg trenger altså kun et inntak/uttak . Ingen fler apparater skal tilknyttes. Og, siden Mc2000 er en strømsterk jævel, må det være et filter som ikke kveler dynamikk etc...
strømkabel er wireworld silver eclipse.
Veldig takknemlig for tips!!!
Men, min McIntosh Mc2000 anniversary rørforsterker har fått seg litt trafobrum. I mitt nye lytterom (som er stuen) høres dette dessverre ganske tydelig. Tidligere hadde jeg dedikert 20A kurs til poweramp. Da gikk det fint.
Den nye kåken er totalrenovert, med bl.a. helt nytt el anlegg. Men leiligheten er full av reeler, brytere og alt mulig faenskap.
Jeg trenger et nettfilter med super støybeskyttelelse. Og ja, jeg vet at dette er å få kjøpt

strømkabel er wireworld silver eclipse.
Veldig takknemlig for tips!!!