"Trådstarter only" mulig?

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.315
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Vidar P og Minutten startet begge to anbefalingstråder hhv. innen klassisk og jazz. Trådene ble desverre forringet, desimert og avsluttet på grunn av velmente men utvannende innlegg til tross for oppfordringer om å ta diskusjonene i parallellt opprettede diskusjonstråder.

Derfor lurer jeg på om det er mulig fra admins side og oi samråd med trådstarter å sette opp tråder slik at det kun er trådstarter som kan legge til innlegg i dem.

O Store, går det?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.435
Torget vurderinger
2
Det er mulig å sette opp en kategori hvor tråder kun kan besvares av trådstarter, men det du spør om er en mulighet for trådstarter til å velge om alle eller kun trådstarter kan besvare emnet som startes, og det er dessverre ikke mulig.

Den eneste løsningen vi har er at jeg kan gi trådstarter rettighet til å redigere innlegg under egne emner, men jeg er usikker på hvordan en slik løsning vil fungere. Det betyr at trådstarter blir moderator over egne emner. Dette vil kun gjelde under spesifiserte kategorier - med andre ord - hvis jeg slår på denne rettigheten under Musikk, så vil det ikke gjelde under andre kategorier som f.eks. Hifi Generelt.

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.281
Torget vurderinger
4
Det høres bra ut Høvding!
Hvis du samtidig kunne rensket trådene som Valentino nevner, slik at trådstarterne gidder å fortsette, ville det vært helt supert!!

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.435
Torget vurderinger
2
Under følgende kategorier har nå trådstarter rettigheter til å redigere eller slette svar på egne emner:

Jazz/Blues
Klassisk
Pop/Rock

og Mitt Anlegg (her har denne muligheten vært tilstede hele tiden).

Mvh
Høvdingen

Ps: jeg vil følge litt med for å se at folk ikke misbruker denne rettigheten.

Topp Bunn