Tråden om feilmeldinger angående HFS4

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Ikke helt unormalt for min del, men jeg har sittet oppe nok en natt for å rette på feil, og jeg setter pris på tilbakemeldinger hvis dere finner noe som ikke fungerer som det skal.

I natt har jeg rettet på følgende feil:

Torget

1. Kontakt selger fungerer nå som det skal, og kopi av melding sendes din utboks.
2. Det er nå mulig å velge Nei til å vise "Gi bud" knapp i annonse på Torget (denne funksjonen fungerte ikke ved lansering).
3. For Firefox brukere skal det nå vises en hånd ved å føre musa over linker, og ikke bare en strek.
4. Jeg jobber med å finne en løsning for at enkelte brukere skal kunne åpne annonser i egen fane. Ettersom de nye sidene er 100% ajax, så må jeg lage en egen liten knapp som dere kan trykke på for å åpne annonse i nytt vindu.
5. Ved å trykke på det svarte ikonet ved siden av annonsetittel så ble ikke innholdet formatert, og alle koder ble synlig. Snart ferdig med å fikse dette også.

Bruk denne tråden til å rapportere inn feil dere finner på siden. Evnt. forslag til endringer av siden kan tas i annen tråd. Her er det kun feilmeldinger som gjelder.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn