Er det andre enn meg som ikke blir varslet på epost om tråder man abonnerer på? Jeg har opplevd det i noen timer nå.
|
Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more...Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.
Idiotspørsmål: Finnes det flere søppelkasser i Outlook? Jeg finner bare én - den heter Søppelpost.Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more...Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.![]()
Hos meg finnes det to; en søppelpost, og en som er merket "junk".Idiotspørsmål: Finnes det flere søppelkasser i Outlook? Jeg finner bare én - den heter Søppelpost.Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more...Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.![]()
Jeg er tydeligvis ikke satt opp med "junk", jeg. Og webmaster@hifisentralen.no er på listen over avsendere jeg stoler på, så epostene derfra burde jo slippe gjennom.Hos meg finnes det to; en søppelpost, og en som er merket "junk".Idiotspørsmål: Finnes det flere søppelkasser i Outlook? Jeg finner bare én - den heter Søppelpost.Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more...Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.![]()
Her er du absolutt inne på noe. Og når Erna er kjent for å foretrekke VHS (og dermed garantert også vinyl) er linken til HiFiSentralen mer enn påfallende. Dette må vi finne ut av...Ikke for å insinuere noe som helst, men jeg konstaterer med en viss interesse at bortfallet av varslinger skjedde samtidig med at Aftenposten publiserte nyheten om avlytting av bl.a. Stortinget og kåken til Erna.
Tilfeldig? Jeg sier ikke mer...
VHS... Very High Security?Her er du absolutt inne på noe. Og når Erna er kjent for å foretrekke VHS (og dermed garantert også vinyl) er linken til HiFiSentralen mer enn påfallende. Dette må vi finne ut av...Ikke for å insinuere noe som helst, men jeg konstaterer med en viss interesse at bortfallet av varslinger skjedde samtidig med at Aftenposten publiserte nyheten om avlytting av bl.a. Stortinget og kåken til Erna.
Tilfeldig? Jeg sier ikke mer...