Trådabonnementer

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Er det andre enn meg som ikke blir varslet på epost om tråder man abonnerer på? Jeg har opplevd det i noen timer nå.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Har du skrudd på Email varsling for private meldinger på denne siden: http://www.hifisentralen.no/forumet/profile.php?do=editoptions

Det er litt ned på siden.

Hvis den er skrudd på så kan forklaringen ligge i at det vår utsendelse av email blir oppfattet som spam av serveren som håndterer eposten din, og blir filtrert bort, og da blir det vanskelig for meg å hjelpe deg.

Mvh
Høvdingen

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.431
Torget vurderinger
1
Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
For sikkerhets skyld har jeg markert at @hifisentralen.no ikke skal blokkeres. Så da får vi se om det hjelper.

D

Dåbbel J

Gjest
Er veldig tregt, ofte så opplever jeg at det ikke kommer varsling på mail - FØR at jeg kommer inn på hfs.

Samme her btw, varsling på og ingenting i søppla

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.431
Torget vurderinger
1
Jeg opplever det samme - har gjort det i noen uker. Epostvarsling er skrudd på, og ingen mail i spamboksen i Outlook.
Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more... :)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Beklager så mye. Jeg så etter i feil søppelkasse. De hadde blitt stoppet av spamfilteret. Not any more... :)
Idiotspørsmål: Finnes det flere søppelkasser i Outlook? Jeg finner bare én - den heter Søppelpost.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.168
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Idiotspørsmål: Finnes det flere søppelkasser i Outlook? Jeg finner bare én - den heter Søppelpost.
Hos meg finnes det to; en søppelpost, og en som er merket "junk".

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hos meg finnes det to; en søppelpost, og en som er merket "junk".
Jeg er tydeligvis ikke satt opp med "junk", jeg. Og webmaster@hifisentralen.no er på listen over avsendere jeg stoler på, så epostene derfra burde jo slippe gjennom.
Litt frustrerende er det uansett.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Når jeg snakket om server, så mente jeg leverandøren du bruker for epost. De filtrerer også ut spam, og det kan tenkes at det stoppes før den når din datamaskin. Det burde ikke skje, for det er jo seriøst innhold, men det hender, og jeg kan dessverre ikke hjelpe i de tilfellene. Jeg mottar selv epost fra Hifisentralen, så jeg er ganske sikker på at det fungerer som det skal fra vår side.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Det skjedde i så fall etter kl 1540 i går. Da fikk jeg det foreløpig siste varselet på epost. Jeg forstår at dette ikke er noe du kan gjøre noe med, men jeg setter pris på at du involverer deg.
Hvordan, eller hvorfor, skjer dette så brått på en fredags ettermiddag? Og hvor skal jeg henvende meg? Jeg har abonnement hos Telenor, og domenet er @online.no.
Er det da til Telenor jeg skal hyle og skrike? Og vil det hjelpe noe?

D

Dåbbel J

Gjest
Igår Lørdag 13/12, fikk jeg ikke en eneste varsling på mail, og det var mange aktive tråder som jeg burde fått det ifra.....

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.788
Det samme her . Fik ingen varslinger i går. Har TDC/Fullrate. Sådan har det også været andre gange. Ingen varslinger i mange dage og så dukker de pludselig op. Når jeg så besøger trådende kan der være skrevet en masse indlæg.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Ikke for å insinuere noe som helst, men jeg konstaterer med en viss interesse at bortfallet av varslinger skjedde samtidig med at Aftenposten publiserte nyheten om avlytting av bl.a. Stortinget og kåken til Erna.
Tilfeldig? Jeg sier ikke mer...

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.431
Torget vurderinger
1
Ikke for å insinuere noe som helst, men jeg konstaterer med en viss interesse at bortfallet av varslinger skjedde samtidig med at Aftenposten publiserte nyheten om avlytting av bl.a. Stortinget og kåken til Erna.
Her er du absolutt inne på noe. Og når Erna er kjent for å foretrekke VHS (og dermed garantert også vinyl) er linken til HiFiSentralen mer enn påfallende. Dette må vi finne ut av...

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Her er du absolutt inne på noe. Og når Erna er kjent for å foretrekke VHS (og dermed garantert også vinyl) er linken til HiFiSentralen mer enn påfallende. Dette må vi finne ut av...
VHS... Very High Security?

Topp Bunn