IQoddgeir skrev:Hva dreier dette innlegget seg om?
Stilig bil.Kjendis skrev:Innlegget er redigert. Les om igjenn!
Enig, men jeg kunne ønsket meg en hot versjon med 1,3-1,4L motor. Det hadde sikkert blitt knallgøy.oddgeir skrev:Stilig bil.Kjendis skrev:Innlegget er redigert. Les om igjenn!
Alt til sin bruk. Den har nok bedre plass enn en 911, og ingen av dem egner seg til å frakte pukk. Du bruker heller ikke en semitrailer til å kjøre bakkeløp, eller en traktor til dragracing. Vel, det siste er det faktisk noen som gjør.Fenalaar skrev:Helt ubrukelig bil, IMO.
En sliter jo med å få med seg noe større enn en fyrstikkeske...
Plass til en masse! hadde en smart i flere år. masse plass! savner den ennåFenalaar skrev:Helt ubrukelig bil, IMO.
Tja! Vi skjønner jo alle at det finnes fysiske lover om vekt etc, men prøv samme stunt med en stor bil og en semitrailer og resultatet er nok ikke bra heller. Siste Golf er i følge Euro NCAP den sikreste bilen som ruller på veien om dagen, men det gjelder nok ikke om den blir truffet av en svær SUV. Men på en annen side vil sannsynligvis alle død om to store SUV treffer hverandre i høy fart også.Kjendis skrev:http://www.youtube.com/watch?v=02eghIfyHP0
Se denne filmen. Dette er grunnen til at jeg nylig har forandret mening om hva slags bil jeg skal kjøpe By by IQ eller liknende smart car!
Ubrukelig for deg kanskje, men når trådstarter vurderer Toyota IQ er det vel andre ting enn lastekapasitet som er viktig. For transport av to personer i by og bynære strøk finnes vel knapt en mer praktisk bil. Jeg leste at en av tre bileiere har opplevd å bulke bilen i trange parkeringshus. Tipper Toyota IQ er underrepresentert på den statistikken.Fenalaar skrev:Helt ubrukelig bil, IMO.
Bare for å avspore debatten et øyeblikk.digiman skrev:Men på en annen side vil sannsynligvis alle død om to store SUV treffer hverandre i høy fart også.
Den høres gøy ut, selv om jeg ville foretrukket en 1,4 bensinturbo. Men jeg kan ikke få alt jeg ber om, og sannsynligheten for at jeg kjøper en slik er vel heller liten uansett. Denne hadde jeg kjøpt hadde jeg hatt penger til noe slik.Anonym skrev:Det som er synd med IQ er prisen, selv basisversjonen er betraktelig dyrere enn en Aygo.
Forøvrig er den også å få med Toyotas fine 1.4 liter dieselmotor på 90 hk.