Tour de ski

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Fikk ikke dratt på nyttårsfest fordi vertskapet hadde katt i huset. Jeg er meget allergisk mot slike dyr. Derfor kjeder jeg meg hjemme istedet. Hva med å starte en tråd om Tour de ski for den som gidder å følge med. Det skal være en åpen tråd, alt fra at man ikke tåler trynet til Nordthug til at jeg håper Therese vinner, selv om hu ikke er singel lenger. :'(

R

rico

Gjest
Jeg tror at de to som hadde vunnet på forhånd skal få problemer med å vinne når det er ferdig.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
rico skrev:
Jeg tror at de to som hadde vunnet på forhånd skal få problemer med å vinne når det er ferdig.
Måtte den/de beste vinne, problemer med det?? ;)

R

rico

Gjest
realist skrev:
rico skrev:
Måtte den/de beste vinne, problemer med det?? ;)
Selvfølgelig ikke. Skjønner ikke spørsmålet....

Favoritter i norske mediaer er ikke det samme som at man vinner til slutt selv om det selvfølgelig kan skje. Virker sterk hun slugga fra Polen...

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
hvem bryr seg? det er ikke akkurat tour e france. et er langrennsgampere

R

rico

Gjest
65finger skrev:
Det er sant nok det men det må skje noe mens vi venter, tross alt 6 mnd. til..

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
rico skrev:
65finger skrev:
Det er sant nok det men det må skje noe mens vi venter, tross alt 6 mnd. til..
jo da, det er morsomt nok. jeg bare tøyset 8) litt trang hjelm

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Heia Bjørgen, Johaug og Northug!! Dette er stooor idrett!

Tour de France...pføy!! Synes de skal flytte heile tour'en til Nord-Norge!! Vi har da både motbakker og mygg så det holder! ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
realist skrev:
Slår hun Bjørgen og Kowalczyk?
Neppe i touren, men ellers definitivt! ;D

Det lå litt av en innsats bak de 2,3 sekundene Northug knep inn på Cologna i dag.
Dette blir nok spennende til langt opp i monsterbakken.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Interessant å følge med på det ekstreme fraværet av taktisk klokskap hos Bjørgen og Johaug.

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Antall liker
89
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Interessant å følge med på det ekstreme fraværet av taktisk klokskap hos Bjørgen og Johaug.
Ja, hva er det egentlig Bjørgen tenker på? Hun er redd for at Johaug skal nærme seg bakfra? Det er Kowalczyk som skal være redd for det. Bjørgen skal bare henge på Kowalczyk.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Avisene har skrevet mye om hvor dåelig svenskene har vært i touren. Nå ligger Hellner på 2. plass og Northug på 6.

C

Cyber

Gjest
Snodig etappe ja, men Northug kom inn som nr 2 i hvertfall og det er nok plassen han må satse på i sammendraget også.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
cybervision_ skrev:
Snodig etappe ja, men Northug kom inn som nr 2 i hvertfall og det er nok plassen han må satse på i sammendraget også.
Ja, han har jo hevd på den plassen.
Jeg håpet på et norsk tourgull i år, men det ser dårlig ut.
Northug er ikke god nok og jentene er for ego.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Selv når han gikk dårlig klarte Northug å få svenskene til å se rødt. ;D

C

Cyber

Gjest
En tanke jeg har hatt er at det virker som de norske kommer i form litt for tidlig i forhold til Tour de Ski nå i høst. De burde nok se på andre løpere som nå gjør det godt som nok har trent litt inn i sesongen og slipper "formen opp" litt etter de andre.

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Antall liker
551
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Likte kommentaren til Cologna,når han meinte at det ikkje hjelpte å sove seg i form.
Lurer på kven han tenkte på når han sa det:)

Good løkk til Bjørgen og Northug og alle andre norske imorgo.
Northug bør ta ein tlf til snåsamannen så oppstår det mirakler.

mvh.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Synd Northug hadde dårlige ski på torsdag. Skulle gjerne sett en skikkelig duell med Super-Dario.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
I følge NRK1 "dro skuffede nordmenn hjem" fra Tour de Ski fordi det ikke ble gull... hørt sånt vås!! Vi har fulgt de norske utøverne med stor spenning - ja, de andre utøverne også, for den saks skyld. Det har vært utvist stor idrett og mange glimt av skikkelig god sportsånd. Både de kvinnelige og mannlige utøverne, har gitt oss sofaslitere stooor underholdning, så hva klager vi for? Skuffet?? Ikke i det heile tatt!

Nei, la oss gratulere både Northug, Bjørgen og alle de andre for flott innsats! Gratulerer til Polen og Justina Kowalcyk, til Sveits og Dario Cologna, og til Sverige og Hellner, som gikk forrykende i dag. Dette var stort!!!

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Kloke ord Vilhelm så enig så enig.
Jeg synes nå at Northug også oppfører seg eksemplarisk og det var fint å se at Bjørgen ga Kowalcyk en seiersklem.

Når dette er sagt så føler ihvertfall jeg at Bjørgen og Northug enkelte dager hadde ganske dårlige ski, men som Alsgaard sier, de avgjør sjøl godkjennelsen av de før de velger det paret de tror på.

Mvh.KW

C

Cyber

Gjest
Helt enig med herrene over, stor underholdning og imponerende prestasjoner. Northugs formkurve har vært klart dalene siden tirsdag og jeg var aldri i tvil om at førsteplassen var tapt lenge før denne dagen. Bjørgen hadde jeg et håp for, men skjønte fort det ikke rakk. Utrolig gode prestasjoner på damesiden totalt sett har vi ihvertfall. Lite å klage over.

Kona er nok glad touren er over nå... :)

Topp Bunn