Ikke lett å ha lidenskap for Tour de France kombinert med fulltidsjobb

. Er ikke fullt så gæærn at jeg tar ferie for å se på TV heller. Monteretappen tok jeg opp og så på kvelden, men tror du ikke at opptaket stoppet før innspurten? Vel, får jo se litt da. Spennende tour så langt, men det ser ut som at rittet har satt seg litt for tidlig. Må nesten vente på en mulig dårlig dag for Wiggins for spenningens skyld, men den kommer kanskje ikke. Jeg klarer ikke helt å få den store entusiasmen for Wiggins grunnet personligeten. Vet ikke helt hvem han er om dere forstår. Nibali er en mer spennende rytter synes jeg, så håper han klarer et rykk. Har ikke så mye entusiasme for Evans heller, men morsomt med Froome. Synd at Edvald blir hjelperytter i nesten alle etapper, samtidig som det er morsomt at han er på det beste laget.
Det er mange ryttere jeg tidlig har mistenkt for å være dopet (som jeg trolig har hatt rett med), men jeg har en følelse for at Wiggins er ren selv om man aldri helt kan vite. Virker som sporten heldigvis har blitt mer ærlig.
Ja, da er det bare å sette på opptak før jobben hele dagen og kvelden på Rudskogen. Pluss neste program i tilfelle de ikke sykler så fort. Det burde være noe automatikk i forsinkete program på Get boksen.