Det kan jo du gjør noe medTrist å se Toskeboksene på Torget...![]()
![]()
![]()
Ja jeg kan jo hjelpe til med å få dem vekk fra Torget, men ville helst sett at Tosken holdt seg til merket...Det kan jo du gjør noe med![]()
Men det er ikke jeg som svikter McIntosh, det er Mcintosh som svikter meg!Ja jeg kan jo hjelpe til med å få dem vekk fra Torget, men ville helst sett at Tosken holdt seg til merket...![]()
![]()
Det er vel Donald som kuker det til, men jeg står ved min lest...Men det er ikke jeg som svikter McIntosh, det er Mcintosh som svikter meg!
Nei, det er McIntosh som kuker det til. Siden 2017==> har de laget kinatilpassede produkter... En gang var McIntosh innovative og ingeniørdrevet, nå bare tuller de. 12000 serien feks er latterlig og gjør det kinamannen gjorde rundt årtusen skiftet. Hybrid my ass!Det er vel Donald som kuker det til, men jeg står ved min lest...![]()
Nei ingen ting er som det en gang varNei, det er McIntosh som kuker det til. Siden 2017==> har de laget kinatilpassede produkter... En gang var McIntosh innovative og ingeniørdrevet, nå bare tuller de. 12000 serien feks er latterlig og gjør det kinamannen gjorde rundt årtusen skiftet. Hybrid my ass!
Men de lagde en fantastisk RIAA i MP1100 og D1100 er en glimrende DAC... Sistnevnte selger jeg nok, men RIAAen blirNei ingen ting er som det en gang var![]()
![]()
![]()
1200 watterne er allerede solgt, men de kommer til verdighet i sitt nye hjem!Nei ingen ting er som det en gang var![]()
![]()
![]()
Kina er et stort marked, så skjønner det egentlig. Jeg behøver ikke like det lell.Andre spekulerte på seriøsiteten når grønne LED under røra dukket opp. Også en kinagreie, men da orange eller amber
Knallplate. A Face in the Crowd er favoritten. Blir lettere sentimental av den.
Den fadet akkurat ut nå...Knallplate. A Face in the Crowd er favoritten. Blir lettere sentimental av den.
Det er jo en nydelig skive med en virkelig god sanger. Den anbefales om noen finner den i bruktbutikker. Den er vanskelig å finne.Litt på etterskudd
Hører gjennom @Stigjazz sine anbefalinger Vi er snublende nær den kjedeligste musikkensjangeren som finnes, blues, men tar seg heldigvis inn med litt soul.
Vis vedlegget 1104377
Gratulere!
Tosken tar hifi seriøst!Gratulere!
Da slipper du henger!![]()
Ja det skal være sikkert og visstTosken tar hifi seriøst!
God helg til deg med og ta det rolig!Ja det skal være sikkert og visstHa en strålende helg Mr
mvh
Blir en stille og rolig helg med Voice og Stjernekamp på tvGod helg til deg med og ta det rolig!![]()
Dem har startet produksjonenAlt er affal klart fra min side! Nå gjenstår det å se om @nat holder trykket oppe på svensken...![]()
Bare gleder jeg meg nå!Dem har startet produksjonen![]()
Jepp, forbereder meg til nye reol med tomme hyller som må fyllesGratulerer med ny bil. Tenker den er hendig når du skal handle på dagsenteret.
Gratulerer
Laster tonnevis i TransitShipping status: In Transit![]()
Opplysende at du kommer med dine Freudianske-glipp halvparten av tiden!
Ingen glipp her Lurch, Tosken er en åpen bok!Opplysende at du kommer med dine Freudianske-glipp halvparten av tiden!![]()
Nå husker jeg en som var veldig generøs med kosene i Gøteborg!Jøss, er dere lei av kaffe, skravling og platekjøp…….og har begynt å tukle med hverandre![]()