Da skjønner jeg ikke hvorfor du gnåler om bærehjelp hver gang hun er ute på vift?Tror du vikelig hun bærer noe som helst opp trappa?, riktig nok er du fra landet men.
Da skjønner jeg ikke hvorfor du gnåler om bærehjelp hver gang hun er ute på vift?Tror du vikelig hun bærer noe som helst opp trappa?, riktig nok er du fra landet men.
Mye du ikke skjønner, skjønner jegDa skjønner jeg ikke hvorfor du gnåler om bærehjelp hver gang hun er ute på vift?
Kan sende den til dere……….selvfølgelig mot et større vederlagHar du discogsen til Tosken, @Stigjazz ?
Er slike salg gode nok for Zuckerberg, er de gode nok for Kærmis!Kan sende den til dere……….selvfølgelig mot et større vederlag![]()
Elsker trivia!Litt viktig info for oss vinyl nørderFad Gadget blev tidlig signert for Mute Records som også var en del av Rough Trade den gangen sent -70t
Senere kom band som Depeche M og Nick Cave inn i diskografien, og dine tyske favoritter DAF var der også
Denne Fad singel Mute 006 blev nok kjøpt direkte fra Rough T vi pleide og bestille plater på post order fra dem.
Vis vedlegget 1033667
Ja, har 5 av dem. Store og fine med perfekt poolsidefarge!Fantastisk flott uteområde dere har fått til der![]()
![]()
![]()
Er det et Toskehåndkle man så vidt kan skimte nede til høyre?![]()
Jeg har bare 3 av dem og det ene var ferdig misfarget fra fabrikk, men så har jeg ikke svømmebasseng heller...Ja, har 5 av dem. Store og fine med perfekt poolsidefarge!![]()
Holder deg fuktig og avkjølt med Tuborg duvettø!Jeg har bare 3 av dem og det ene var ferdig misfarget fra fabrikk, men så har jeg ikke svømmebasseng heller...![]()
![]()
Så fint dere har fått det!!
Tips - skiva hvor herr Gadget opptrer i rødt narr kostyme er MEGET bra i mine ører, og har rotert tungt på tallerken siden utgivelsen den gang daI samletiden kan jeg jo utnytte multimedia mulighetene jeg har i Grotta og streame.
Vis vedlegget 1033569
Ups ikke sundt med så meget varme. Det er kræftfremkaldende. Take care for yourself.Jada, baker pizza med flammer jeg også, men jeg er en husmor, ikke en tipohipster
Vis vedlegget 1033774
Nå ble jeg rørt
Ja, vi gamle gubber er følsomme!Nå ble jeg rørt![]()
Siggybaby er en kjekk kar, men forstår knapt grautmålet hans. Heldigvis kan han skrive og har han med seg tolk, slik som @duc999 kan vi føre en relativ god samtale.Jeg er glad jeg ikke har slike problemer når jeg spiller Sabbath![]()
Synes nå bergensere er lette å forstå, men ikke forstå seg på.Grautmål? Må være en forsøplingen av språket fra min tid i Bergensområdet![]()
@Karmana fyrte et angry emoji, men jeg skreiv bergensområdet og ikke Bergen. Så kalt stril, hvor de sier tå og på, i stede for av og på. Bergen er en fin by, hadde det ikke vært for alt dritt været. I tillegg er Bergensere ekstremt patriotiske, litt som amerikanere. Egentlig rart de ikke har løsrevet seg fra NorgeSynes nå bergensere er lette å forstå
Kav Bergensk der skrækkeligt.Grautmål? Må være en forsøplingen av språket fra min tid i Bergensområdet![]()
Jeg har løsrevet mig. Men mange gode minder. Var der for et par år siden.@Karmana fyrte et angry emoji, men jeg skreiv bergensområdet og ikke Bergen. Så kalt stril, hvor de sier tå og på, i stede for av og på. Bergen er en fin by, hadde det ikke vært for alt dritt været. I tillegg er Bergensere ekstremt patriotiske, litt som amerikanere. Egentlig rart de ikke har løsrevet seg fra Norge![]()
Jeg tuller bare. Har mange gode venner i BergenJeg har løsrevet mig. Men mange gode minder. Var der for et par år siden.