Er det mulig å be om et actionbilde av Store T? Lenge siden sist nå.
Plutselig er jeg i gang igjen, men er for opptatt med storprosjektet, nevnt noen innlegg tilbake, at jeg ikke har ro til å spinne pvc.Er det mulig å be om et actionbilde av Store T? Lenge siden sist nå.
@alphamale vi må fore denne lekmannen med noe skikkelig mat snart! Hva er mat liksom... Dette er jo tragisk. Sammenbrudd tror jeg.Et godt spørsmål!Litt avhengig av hva du mener med mat og ikke minst betydningen av liker? For er alt det man spiser mat og liker man alt man spiser?
Dette er ikke et enkelt spørsmål for en lekmann! Hva tenker du hr Kantineovermester? Liker jeg ikke mat?
Uansett hva du har sett på PH klarer ikke alle ta neven med en gang, noen av oss aldri. Har sett hva som smører kværna på Tårnåsen Kompost, smører med meg noe jeg...@alphamale vi må fore denne lekmannen med noe skikkelig mat snart! Hva er mat liksom... Dette er jo tragisk. Sammenbrudd tror jeg.![]()
Skjønte ikke et ord av hva du sa jeg. Men takkUansett hva du har sett på PH klarer ikke alle ta neven med en gang, noen av oss aldri. Har sett hva som smører kværna på Tårnåsen Kompost, smører med meg noe jeg...
Prøvde fredagen før messa i fjor......@alphamale vi må fore denne lekmannen med noe skikkelig mat snart! Hva er mat liksom... Dette er jo tragisk. Sammenbrudd tror jeg.![]()
Jepp, du hadde rett! En formiddag med gutta og gløden kom tilbake. Jaggu hyggelig gjeng som samles i Ski!Koser meg med en duggfrisk en i utlandet. Jentene shopper.
Kom til Ski på Lørdag, så skal du få kaffe og inspirasjon
Vis vedlegget 939379
Sikker kan man jo aldri bli, men som husmor er jeg alltid glad for tips. Send en PM, så kan vi jo bli ordentlig kjent! Vinyl-mannen....mmmmDu kjenner ikke meg men er du sikker på at du ikke vil ha et middagstips eller tre? Avataren din ser litt underernært ut.
![]()
Ah, tullegutten. Dette kan bli et hyggelig bekjentskap.Sikker kan man jo aldri bli, men som husmor er jeg alltid glad for tips. Send en PM, så kan vi jo bli ordentlig kjent! Vinyl-mannen....mmmm
Du bør kanskje lese deg opp på hva som skjer med det produktet i statene...Jeg vil heller drikke Bud Light og se på bilder av mat enn dette…![]()
![]()
Går det dårlig?Du bør kanskje lese deg opp på hva som skjer med det produktet i statene...![]()
Du har fått anlagt sjegg fort MakkinToshen på 24 timer, det må jeg si!Sikker kan man jo aldri bli, men som husmor er jeg alltid glad for tips. Send en PM, så kan vi jo bli ordentlig kjent! Vinyl-mannen....mmmm
Hvor er stereoanlegget ditt på det bilde?Jeg deler gjerne mine klestips hvis du skulle være interessert
Vis vedlegget 941192
Sånn blir det jo for oss som ikke liker østrogene tråder om dyr, mat og elbiler.Du har fått anlagt sjegg fort MakkinToshen på 24 timer, det må jeg si!
Tosken har hele studio diskografien til fru Bush, må vite.Vis vedlegget 941262
Hei Tosken.
Det er godt å se din velsmakende musikk bli formidlet her igjen! Har du denne (og evt andre av Kate Bush)? Jeg fikk en idé om at dette sikkert er musikk for deg(?).
hvego
Godt å høre! Jeg har kun to: Aerisl og The kick inside. The Kick er helt fantastisk. Nydelige enkeltlåter og også som helstøpt plate. Er mitt liv langt fra fullkomment når jeg ikke har flere av hennes plater? (Og bør jeg egentlig skamme meg?)Tosken har hele studio diskografien til fru Bush, må vite.![]()
Ja, litt skam bør du føle! Det er ikke veldig mange kvinner i musikkbransjen som kan presentere et så tidløst, unikt kunstnerisk uttrykk uten å spille på sex. Enhver musikkelsker bør hedre henne ved å kjøpe alt hun har skapt.Godt å høre! Jeg har kun to: Aerisl og The kick inside. The Kick er helt fantastisk. Nydelige enkeltlåter og også som helstøpt plate. Er mitt liv langt fra fullkomment når jeg ikke har flere av hennes plater? (Og bør jeg egentlig skamme meg?)
Velger å ta den ut av tiden og gi den en betydning som er mer tidsrelevant. Spennende tider kanskje?!Når den kommer blir det stygt
Spennende, kanskje mere skremmende ville jeg si. Særlig hvis Dusten skulle komme tilbake på kontoretVelger å ta den ut av tiden og gi den en betydning som er mer tidsrelevant. Spennende tider kanskje?!
Får man ikke diskutere HIFI her en gang, uten å holde seg til allment akseptert manuskript, diskuterer jeg affal ikke politikk!Spennende, kanskje mere skremmende ville jeg si. Særlig hvis Dusten skulle komme tilbake på kontoret
Da er vi uenige, foretrekker Moog...Ok
Da vil jeg komme med den påstand at hammond er tøft