Tor Håvards Bel Canto

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
0
Da er Lyngdorf TDAI2200 RP AD og Electrocompaniet EMC-1 solgt og Bel Canto Dac2.5, Cd2 og to stk Ref500M kjøpt inn. CD2 og Dac har fått en del timer alt, mens Ref500m kun har fått 3 timers bruk. Dette oppsettet spiller ring rundt TDAI og EMC 8). Stikkord til nå er: detaljer, trøkk, dypere bass, mer definert lydbilde, bedre holografi, mer rytme og mer musikk. Dette har også veldig bra WAF og kona ser fornøyd ut ;D

Vedlegg

torhaavard

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
0
Må jeg bare si at jeg og kona er superfornøyd med det nye oppsettet. Bel Canto cd2, dac2,5 og REF500m spiller ring rundt Lyngdorf TDAI2200\EMC-1 som jeg hadde. Det spiller med en mye større tyngde og driv enn TDAI klarte. Bassen går betydelig typerer og er mye mer kontant. Selv kona hører dette da det var det første hun kommenterte. Holografien er bedre med et større og dypere lydbilde med en mørkere bakgrunn. Settet gjør seg også veldig mye bedre på film da det virker som det har kommet en liten sub i hus. Og det beste av alt er at jeg bor i blokk, og naboen hører faen meg ingenting når jeg spiller grisehøyt. I alle fall ikke de ved siden av meg... ::)

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.294
Torget vurderinger
4
Fine og plasseringsvennlige komponenter! Har du noen oversiktsbilder?

Topp Bunn