Toby Keith i Spektrum 21. november

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Da har Toby Keith meldt sin ankomst til hovedstaden. Den uforskammet konservative amerikaneren leverer noe av den tøffeste countrymusikken for tiden. En skikkelig redneck i et sikkert utsolgt Spektrum.

Sjekk denne herlig selvironiske låten

[video]f9f-lXqUZ18[/video]

For ikke å snakke om

[video]q85rPq1u9sc[/video]

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Oppdaga han her (tilfeldivis, for et par uker siden) En veldig bra representant for denne Genren virker det som.. På Shock'n Y'all plata er også (i tillegg til den fine "i love this bar" sangen) en flott sang om Willie Nelson

her er en live versjon:
Kul tekst :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Toby Keith er en tøffing. I går var han tøff i Oslo Spektrum. God lyd og dyktige musikere, spesielt var gitaristen Rich Eckhardt imponerende dyktig. Han vekslet mellom flere Paul Reed Smith modeller og en nydelig cherry sunburst Les Paul.

Konserten ble en seierstog gjennom hele hans cd-produksjon, med et naturlig høydepunkt med 'I love this bar'.

Og publikum sang med. De kunne alle tekstene, og sang villig med på alle refreng, ja til og med på versene. Som Toby så treffende sa det etter nok en allsang. 'Do you mind if I join in?'

Et fonøyd publikum forlot Spektrum med smil om munnen.

Ikke bry dere om hva idioten i VG skriver. Ikke liker han Countrymusikk. Ikke liker han USA, og mest sannsynlig var han ikke på samme konserten. Det er den kvalmeste anmeldelsen jeg har lest. Da var Dagbladet.no sin anmeldelse mye mer på kornet, og ganske i overensstemmelse med mine inntrykk.

Etterpå ble det Skybar og GT.

Keep it Country.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Jeg er ingen stor fan av moderne Country... tror det nyeste jeg virkelig digger er Dwight og Hank III ... Toby har noen grisefete låter, bl.a "i love my bar" som jeg blir SKIKKELIG tørst av å høre på :) .. men jeg må innrømme jeg spola forbi (fint med pvr) de låtene han spillte på nobel konserten... Ble egentlig mer imponert av fyren når han deltok i "jamminga" på Plaza nachspielet (jeg så en link fra på vg.no nettopp) :) en køntrimann som rapper med Will!, Slikt har jeg sansen for ! :)

Topp Bunn