Tjuvholmen - "Ny" bydel

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Er det noen som har gjort seg kjent på Tjuvholmen, og kan anbefale gode steder for mat og / eller drikke? Jeg har ikke kommet så langt foreløbig, men akter å styre mine skritt bortover dit i løpet av helgen.

N

nb

Gjest
oddgeir skrev:
Er det noen som har gjort seg kjent på Tjuvholmen, og kan anbefale gode steder for mat og / eller drikke? Jeg har ikke kommet så langt foreløbig, men akter å styre mine skritt bortover dit i løpet av helgen.
Tjuvholmen Sjømagasin er en bra fiskerestaurant i alle fall.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.225
Torget vurderinger
4
Bølgen er grei, men vel høy fancyfaktor ift gourmetopplevelse....mye bissniss, drakt og dress.

S

Slubbert

Gjest
ErosLoveking skrev:
...hvilket han visste utmerket godt, men med utkantenes mindreverdighetskomplekser* kan man selvsagt aldri la en anledning gå fra seg til å "minne om at Norge også strekker seg utenfor ring 3", eller tilsvarende dumheter.

* Spes. Nord-Norges, de er notoriske.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
slår et slag for sjømagasinet.
men en rett bør styres langt unna: kamsjell med vaniljesaus. spy og drite.

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Antall liker
56
Torget vurderinger
17
nb skrev:
oddgeir skrev:
Tjuvholmen Sjømagasin er en bra fiskerestaurant i alle fall.
Spiste lunch der i dag; God mat av gode råvarer.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
oddgeir skrev:
The Edge serverer deilig kalv fra Limousine.

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.546
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Topp Bunn