- Ble medlem
- 19.01.2003
- Antall liker
- 342
Får stadig melding om at Norton har fjernet en trojansk hest. Meldinga dukker gjerne opp med en gang jeg åpner f.eks. Google Chrome. 3 meldinger om samme fil (13****747-m.list ett eller annet) kommer rett etter hverandre før det går en stund, og de dukker opp igjen. Jeg har gått igjennom alle midlertidige intenettfiler, inkludert små zip-filer med tilsvarende navn. Sletter alt - flere tusen filer dukker opp i løpet av svært kort tid.
Det ligger tydligvis en fil ett eller annet sted jeg ikke finner, og som lager krøll. Jeg får bort Norton-meldingene noen timer etter at alt jeg finner er slettet. Så dukker de opp igjen. Fryktelig irriterende. Noen her som har god medisin mot dette? Eventuelt tips hvor jeg bør lete etter skadelige filer?
Vidar
Det ligger tydligvis en fil ett eller annet sted jeg ikke finner, og som lager krøll. Jeg får bort Norton-meldingene noen timer etter at alt jeg finner er slettet. Så dukker de opp igjen. Fryktelig irriterende. Noen her som har god medisin mot dette? Eventuelt tips hvor jeg bør lete etter skadelige filer?
Vidar