Tips til nybegynner.

Leifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2006
Antall liker
23
Sted
Karmøy
Hei

Jeg lurer på å prøve meg på et noe mer påkostet headset enn di jeg har prøvt tideligere .
De begrenser seg egentligt til Koss porta pro , diverse umse øreplugger å de nå værende Beats By Dre

Sist nevnte er kansje ikke spesielt høyt rangert her inne , men de fungerer ypperligt til formålet . Å jeg har heler aldri prøvt noe annet i denne pris klassen , så der er erfaringene små .

De brukes stort sett til dagligdagse gjøremål som å klippe plenen , spasere tur i skog og mark og når jeg er ute å reiser enn sjelden gang .

Så kriteriene mine er at de kan spille greit høyt med god dynamikk , dyp bass å kansje enn ør liten boost i mellom bass . I tillegg må de ha enn fyldig mellomtone .

Høyttalerene jeg har hatt i lytterommet de siste 10 årene har stort sett vært store horn ala. Avantgarde , Tannoy , Klipsch og JBL på rør elektronikk .
Dette hjelpere dere kansje litt med og forstå hvor jeg vill hen .

De må være lukka ikke åpne å de må i tillegg fungere godt/greit med Iphone/Ipad som kilde .

Jeg har egentligt sett litt på de nye Denon 7100 , men ut i fra hva jeg har lest er de litt slanke i mellomtone ?

Pris ? max 10k.

mvh
Leif

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.142
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Du bør sterkt vurdere å lytte til Ultrasone Edition 8. Karakterisikken og egenskapene til disse samsvarer med mye av det du nevner og setter som kriterer.

Se egen tråd for disse her under htlf. kategorien i forumet.

Link til leverandør:
Ultrasone Edition 8 Palladium - Lukket - Hodetelefoner

Topp Bunn