Timewarp??

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.919
Torget vurderinger
0
Sitter og hører på musikk fra "anno dazumal". Chairmen of the board, "Pay to the piper" og plutselig er man mange mange år tilbake i tiden. Husker en lang slank lyshåret ung dame som "digget" den melodien, hun er meget tilstedeværende i rommet på et vis. ;)

Er det denne effekten av et godt anlegg som gjør at WAF er så dårlig på dette området? Adm Dir i heimen i dag er selvsagt ikke den samme som inehaveren av dette lange lyse håret :-\ Kan det ligge noe her?? ::)

At hun i dag antakelig er mere grå enn lys, kanskje heller ikke så veldig slank, muligens bestemor og helt sikkert midt i 50 årene som meg, gjør egentlig ikke så mye for akkurat nå en stakket stund er hun 18, langbent slank og med langt kyst hår! :-* ;D ;D ;D

God musikk på et godt anlegg gjør verden til et bedre sted!!

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.110
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hehe, et veldig godt og innsiktsfullt innlegg, IMO!
Sittende adm dir i Tkr Towers er tilfeldigvis samme "trainee" som var inne i rekrutteringsprogrammet som 18- åring..
Hun hadde midlertidig ansettelse i 3 år, men kontrakten ble ikke forlenget...
30 år senere sendte hun inn en ny sterk søknad og ble tatt inn i firmaet igjen, denne gangen i en stilling med sterkt utvidede fullmakter! ;D
Trenger bare å sette på James Brown, så ser jeg en frodig 18- årig jente med langt mørkt hår. Bevegelsene er de samme, utstrålingen også... Håret trenger litt hjelp for å holde seg mørkt nå, men selve jenta er forbausende lik henne jeg traff i 1973.
Litt artig, dette her! :D

mvh

Topp Bunn